دانلود بازی Punch A Bunch v20230129 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Punch A Bunch

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به ورزش بوکس علاقه مندید . توصیه میکنیم این بازی جذاب که توسط کمپانی Pontypants ساخته شده است را از دست ندهید. بازی در ماه جاری برای پلتفرم کامپیوتر و توسط شرکت سازنده عرضه و روانه بازار شده است.

Punch A Bunch یک بازی بوکس چالش برانگیز با تاکید بر مهارت بازیکن که برای تسلط کامل بر آن نیاز به زمان و تمرین زیادی دارید. در مسابقه های قهرمانی متفاوتی که در بازی Punch A Bunch هستند، راه خود به سمت پیروزی به پیش بگیرید و به اوج برسید.
سه مسابقه قهرمانی با درجه سختی از آماتور تا حرفه ای، هر کدام دارای حریف های منحصر به فرد و چالش برانگیز هستند. Punch A Bunch بر یادگیری مکانیک بازی برای بهتر شدن مهارت ‌های بازیکن تمرکز دارد، تا اینکه بر روی سیستم های افزایش لول یا توانایی تکیه کند.

کنترل بازی به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده است تا تجربه ای تازه و لذت بخش را ارائه دهد. اکثر مردم شروع سختی را تجربه خواهند کرد. این بازی به گونه ای طراحی شده است که از طریق تقویت مهارت های خود بازیکن و تسلط بر کنترل ها، حس رضایت در بازیکن را ایجاد کند.

دانلود بازی Punch A Bunch

شما هر چیزی که برای قهرمان شدن لازم است را در اختیار دارید، سوال این است که آیا برای این چالش آماده اید؟ سیستم کنترل خاص این بازی به شما تسلط کامل بر شخصیت بازی را می دهد، اما برای حرفه ای شدن در آن نیاز به تمرین دارید.

Punch A Bunch دارای یک آموزش سریع برای شروع و شامل بسیاری چالش ‌های اضافی برای افرادی است که به دنبال تجربه ای سخت تر هستند. بیش از صد آیتم برای شخصی سازی شخصیت خود. ایجاد احساس کلاسیک «فقط یک بار دیگر امتحان میکنم». بدون سیستم افزایش لول و توانایی. تنها چیزی که نیاز دارید تمرین و صبر است. این یک بازی تفننی و برای افراد فانتزی گرا نیست، اگر چالش های سخت را دوست ندارید، این بازی را به شما توصیه نمی کنیم. با دوستان خود به صورت لوکال بازی کنید، این بازی برای رندوم دکمه فشار دادن نیست و باید حرفه ای باشید.جهت دانلود بازی Punch A Bunch برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Punch A Bunch v20230129 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>