دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler v4.0.0.2828 ساخت متریال و تکسچر

دانلود برنامه Adobe Substance 3D Sampler


یکی از جدیدترین نرم‌افزارهای شرکت معروف ادوبی است که می‌تواند تصاویر معمولی را به فایل‌های سه‌بعدی تبدیل کند. با کمک این نرم‌افزار کاربر قادر است تا مجموعه‌ای از تصاویر و متریال خام را با یکدیگر ترکیب کرده و یا از متریال موجود تصاویر و فایل‌های جدیدی بسته به نیاز خود استخراج کند. ابزارهای قدرتمند نرم‌افزار Adobe Substance 3D Sampler از ترکیب و بهینه‌سازی جدیدترین متدها و تکنولوژی‌های تصویرسازی و گرافیک به وجود آمده‌اند و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌کنند. با کمک این ابزارها کاربر قادر است به‌صورت هم‌زمان بر روی پروژه‌ها و متریال های مختلفی کار کرده و یا از خروجی‌های این نرم‌افزار در سایر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی استفاده کند.

نرم‌افزار Adobe Substance 3D Sampler در زمینه خلق تصاویر و صحنه‌های سه‌بعدی عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌کند و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای حرفه‌ای‌ها باشد. قابلیت‌های این نرم‌افزار کاربر را قادر می‌سازد تا عکس‌ها و متریال خام خود را به تصاویر و پروژه‌های سه‌بعدی یا HDR تبدیل کند. کیفیت خروجی‌های این نرم‌افزار بسیار بالاست و می‌تواند تا سطح بسیار بالایی نیازها و خواسته‌های کاربران را پوشش دهد.

این نرم‌افزار نیز همانند سایر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی به هوش مصنوعی پیشرفته این شرکت یعنی Adobe Sensei مجهز شده است. Adobe Sensei می‌تواند فاصله زمانی میان مراحل ایده پردازی و طراحی نمونه‌ی واقعی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و بسیاری از وظایف دستی و زمان‌بر را به پردازش هوشمند کامپیوتری واگذار کند. با کمک این تکنولوژی کاربر می‌تواند تمام انرژی و زمان خود را روی ایده پردازی متمرکز کرده و ریزه‌کاری‌ها و کارهای دستی را به سیستم واگذار کند. این امکان برای کاربر فراهم شده تا متریال ها و فیلترهای پارامتریک مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و سطوحی پیشرفته و واقع‌گرایانه خلق کند.



  • ویژگی های نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler



  • – ابزارهای هوشمند و بسیار پیشرفته به منظور ایجاد طرح های سه بعدی


  • – تبدیل تصاویر معمولی و دوبعدی به متریال خام سه بعدی


  • – امکان ادغام طرح های سه بعدی مختلف با یکدیگر


  • – کتابخانه هایی غنی و مملو از افکت ها و فیلترهای مختلف


  • – استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای اسکن و ظریف کاری ها


  • – امکان ارائه خروجی در سایر ابزارهای ادوبی از جمله فتوشاپ






<p>The post دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler v4.0.0.2828 ساخت متریال و تکسچر first appeared on دانلود فارسی.</p>