دانلود بازی Deadly Broadcast v20230412 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Deadly Broadcast

این عنوان یک بازی ترسناک و بقا است که بین ۱ تا ۴ بازیکن قابل بازی است. شما به عنوان یک استریمر معروف، باید زنده بمانید، اما در عین حال باید رویدادهای ماوراء الطبیعه را در مکان های نفرین شده پخش کنید تا کمک های مالی بیشتر و بینندگان بیشتری جمع آوری کنید. نمردید و پخش را قطع نکنید!

دوربین آماده است. لنز تنظیم شده است! باتری ها پر است. بنابراین اجازه دهید جریان شروع شود!
تیم Deadly Broadcast همیشه در جستجوی رویدادهای مرموز ماوراء الطبیعه و مکان های نفرین شده متروک برای شما دنبال کنندگان است.

شخصیت خود را انتخاب کنید و حرفه خود را شروع کنید. ۸ شخصیت در بازی وجود دارد که می توانید با انتخاب هر یک از آنها کار خود را شروع کنید. هر شخصیت پخش کننده شخصیت خاص خود را با مهارت های منحصر به فرد متفاوت دارد.

در بازی Deadly Broadcast هرچه بیشتر بازی کنید، مشترکین بیشتری در بازی خواهید داشت و شروع به کسب درآمد در سطوح بیشتری خواهید کرد. با پولی که به دست می‌آورید، می‌توانید لباس‌هایی را که برای شخصیت‌های استریمر دوست دارید از فروشگاه بخرید و سبک خود را بسازید. همچنین، می توانید مهارت های شخصیت خود را با ویژگی های جدید ارتقا دهید.

شما ارواح شیطانی را آشفته کردید و جعبه پاندورا را باز کردید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که معماها را حل کنید، با سلاح هایی که در اطراف پیدا می کنید به مبارزه با زامبی های گوشت و خون بپردازید و با خواندن یادداشت ها با از بین بردن روح شیطانی مدیر بیمارستان یا شیطان نگهبان رئیس زندان، زنده فرار کنید.

در بازی Deadly Broadcast نابود کردن شیاطین رئیس کار آسانی نیست. در حالی که می توانید خدمتکاران او را با چاقو، تبر یا سلاح های مشابه بکشید، هیچ سلاحی نمی تواند روی این شیاطین رئیس تأثیر بگذارد. پس چه کاری می توانید در برابر آنها انجام دهید؟ شما دو راه دارید! در کابینت ها پنهان شوید یا با فلاش دوربین خود او را بیهوش کنید!

بگذارید چت شما سرنوشت شما را تعیین کند! Twitch خود را وصل کنید. شما می توانید Twitch خود را متصل کنید و تمام پیام های چت واقعی شما در بازی ظاهر می شود.

چت شما می‌تواند روی گیم‌پلی تأثیر بگذارد و با تایپ کردن .Flash، .Medkit یا .Weapon به عنوان پیامی در twitch در حین پخش زنده به شما کمک کند. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی Medkit. به مقدار مشخصی در پیام‌های چت برسد، یک کیت Med در مقابل تأثیرگذار پخش می‌شود. این یک تعامل بسیار خوب در بازی است. قطعا به اینفلوئنسرهای بازی توصیه می کنیم از این ویژگی استفاده کنند. با این ویژگی می توانید یک پخش زنده بسیار خنده دار و موثر ایجاد کنید.

گرافیک واقعی:
این بازی با گرافیکی با کیفیت بالا از HDRP، یکی از پیشرفته ترین راه حل های رندر گرافیکی Unity استفاده می کند و تصاویر بسیار واقعی و نفس گیر را به بازیکنان خود ارائه می دهد.

Deadly Broadcast تجربه بازی Single Player و Co-Op Multiplayer را به بازیکنان خود ارائه می دهد. چه بتوانید این بازی را خودتان در حالت تکی یا با حداکثر ۴ دوست خود در حالت Co-Op بازی کنید.

<p>The post دانلود بازی Deadly Broadcast v20230412 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>