دانلود بازی OPEN DOOR – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی OPEN DOOR

آیا تاکنون تجربه رفتن به اتاق فرار را داشته اید ؟ قطعا تجربه کردن آن می تواند انواعی از احساسات شامل : ترس، هیجان، لذت، اضطراب و … را در شما جاری کند. شما وارد چالش می شود که که هوش هیجانی و نبوغ تان نقش عظیمی در موفقیتتان دارد.

بازی OPEN DOOR می تواند یک تجربه جذاب برای کاربر باشد که با سبک دانلود بازی ترسناک و بقا می باشد. در این بازی شما برای زنده ماندن خود تلاش میکنید و تجربه آن شباهت بسیاری با اتاق فرار دارد. بازی توسط استودیو BraveCat’Studios طراحی و توسعه داده شده است. بازی به تازگی در پلتفرم استیم برای کامپیوتر و … عرضه و منتشر شده است. و هم اکنون می توانید در ادامه اطلاعات بیشتری از گیم پلی، داستان و دانلود بازی OPEN DOOR کسب کنید.

دانلود بازی OPEN DOOR

شروع بازی از جایی است که شما در اثر ماجراهای ناگواری که در اردویی تابستانی برایتان رقم خورده است. خود را در آزمایشگاهی مخوف و عجیب میابید. به گونه ای که این آزمایشگاه مشابه یک اتاق فرار می باشد. اکنون زمان آن رسیده است که خود را از این مهلکه و این مکان نجات داده و برای زنده ماندن خود تلاش کنید. همه چیز به عملکرد و هوش شما بستگی دارد، پس تمام توان خود را در این راستا به کار بگیرید.

محوریت و مکانیک بازی OPEN DOOR بر پایه حل پازل ، اکتشاف و جستجوی آیتم ها، ترکیب برخی از آیتم ها با موارد دیگر و همچنین جستجوی گذرگاه ها و کلیدها می باشد. بازی همچنین دارای مکانیک مخفی کاری نیز می باشد. همانطور که در ابتدا گفته شد داستان بازی در مجموعه آزمایشگاهی بزرگی به نام BLACKDOOR اتفاق می افتد. جایی که در آن از افراد برای اهداف بیوتکنیکی استفاده می کنند، به همین دلیل است که افراد در داخل سازمان ناپدید می شوند و شخصیت اصلی باید بفهمد چه چیزی اتفاق افتاد و چگونه او به این مکان رسیده است

سعی کنید موانع سر راهتان را با استفاده از توانایی ها و هوش خود، کنار بزنید و خود را نجات دهید. شاید تحقیقات شما در مورد این مرکز آزمایشگاهی، بتواند جون انسان های زیادی را به جز خودتان نجات دهد. پس دست به کار شوید و با دانلود بازی OPEN DOOR به این افراد کمک کنید.



<p>The post دانلود بازی OPEN DOOR – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>