دانلود بازی Tell Some Story Foz – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Tell Some Story Foz

بازی های شوتر و سوم شخص، همیشه در طول دوران ها، از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند و قطعا مخاطبان زیادی را مجذوب خود نموده اند. در بازی Tell Some Story Foz شما شاهد یک دانلود بازی شوتر جذاب و با طراحی خاص هستید. این بازی توسط Camelot.TDM طراحی و ساخته شده است و به تازگی توسط سازنده عرضه و روانه بازار گیمینگ شده است.

بازی Tell Some Story Foz – داستانی بگو : فوز روایتگر ماجراهایی در یک شهر پر آشوب در سال ۲۰۴۲ می باشد. اگر به دنبال بازی هایی با گرافیک پیکسلی مشابه دانلود بازی ماینکرافت هستید، پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را از دانلود فارسی دریافت نمایید.

دانلود بازی Tell Some Story Foz

شما در بازی به عنوان یک کارآگاه ماهر و باهوش به نام Foz ایفای نقش می نمایید. و شما باید امنیت را در شهر برقرار کرده و با انواعی از گروه ها و باند های بزرگ خلافکار و … مبارزه کنید و بتوانید آن ها را از پا در بیاورید. اطلاعات خود را کامل کنید، تحقیقات اولین مرحله در کار شماست، همه چیز با جنگیدن و شلیک، پیش نمیرود و باید از زکاوت خود در این مسیر کمک بگیرید.

باید در رسیدن به هدفتان قوی باشید چرا که در میان انبوهی از گروه ها و باندها بسیار دشوار است که دچار گمراهی نشوید و آنان به شما غلبه نکنند. بازی دارای خط داستانی بسیار جذابی می باشد بدین گونه که هر یک از انتخاب هایتان در بازی مسیر و روند دانلود بازی Tell Some Story Foz تغییر میکند . ۶ پایان متفاوت در بازی وجود دارد که هر یک با توجه به انتخاب های شما در گیم رقم می خورد. سعی کنید همه آنها را تجربه کنید و لذت ببرید.

در بازی شخصیت های بسیار زیادی وجود دارد، که باید با آنها مواجه شوید. در این مسیر یارانتان را شناسایی کنید و از آنها کمک بگیرید. سیستم تیراندازی بازی بسیار جالب و رضایت بخش می باشد. تا زمانی که خودتان آنرا تجربه نکنید، عمق توضیح مارا متوجه نخواهید شد. توصیه میکنم که دانلود بازی Tell Some Story Foz از دست ندهید و با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Tell Some Story Foz – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>