دانلود بازی HITMAN 3 Deluxe Edition v3.140.0 – P2P/Razor1911 برای کامپیوتر

دانلود بازی HITMAN 3 Deluxe Edition

نام جدیدترین نسخه از سری بازی های هیتمن است . در این سری مامور ۴۷ دوباره برای انجام ماموریت های خاص بازگشته است و اینبار هم با رفتن به مکان هایی ، کسانی که قصد بر هم زدن آرامش دنیا را دارند را از بین می برد . در بازی هیتمن ۳ مامور ۴۷ به کمک دیانا برن وود پشتیبانی می شود و اخبار و اطلاعات لازم را از جانب او دریافت می کند . دوست قدیمی مامور ۴۷ ، لوکاس گری نیز برای انجام این ماموریت به او پیوست تا با هم آخرین ماموریت زندگیشان را انجام دهند . آخرین ماموریت آنها از بین بردن گروهی است که خود را مشیت می نامند و با استفاده از قدرت و پولی که دارند اقدام به بر هم زدن آرامش و صلح دنیا کرده اند.

بعد از پایان این ماموریت دنیا آنگونه که قبلا بوده است نخواهد بود و برای شما که مامر ۴۷ هستید همه چیز تغییر خواهد کرد . هر ماموریت برای بازی HITMAN 3 دارای فرصت های دقیق و خلاقانه است و می توانید با خلاقیت های خودتان آدم بکشید ، بدون اینکه توجه سایر افراد حاضر در آن مکان را به خودتان جلب کنید. در این نسخه بازی هیتمن ۳ همانند سایر نسخه ها نیز بازیکنان از آزادی بی نظیری برای انجام ماموریت ها برخوردارند و دنیای بازی نیز به همه کاری که شما انجام می دهید واکنش نشان می دهد . تمامی این موارد به لطف قابلیت جدید بازی در موتور گرافیکی و هوش مصنوعی بازی امکان پذیر است.

در بازی HITMAN 3 مبارزاتی برای بازیکن طراحی شده است که از ابتدا تا انتهای بازی برای بازیکن نفس گیر خواهد بود و پر است از لحظات هیجان انگیز که می توانید همه آنها را نجربه کنید . این بازی در سال ۲۰۲۱ برای کنسول های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر ها عرضه خواهد شد .

 ” نسخه HITMAN 3 Deluxe Edition v3.140.0 – P2P/Razor1911 شامل سه سری بازی هیتمن (۲۰۱۶-۲۰۱۸-۲۰۲۱) می باشد “

<p>The post دانلود بازی HITMAN 3 Deluxe Edition v3.140.0 – P2P/Razor1911 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>