دانلود بازی Thief Simulator Warehouse 300 v20230207 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Thief Simulator

یکی از بازی های سبک اکشن ، شبیه ساز و ماجرایی است که توسط کمپانی Noble Muffins طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به یک دزد واقعی تبدیل شوید . هدف خود را دنبال کنید و اطلاعاتی را جمع آوری نمایید که به سرقت شما کمک می کند . توانایی های خود را به چالش بکشید و از موانع مختلف بهترین خانه های امن عبور کنید . تجهیزات سرقت با تکنولوژی پیشرفته را خریداری کنید و ترفندهای دزدی جدید را بیاموزید . شما می توانید اجناس سرقت شده را به فروش برسانید.

هر کاری را که یک دزد واقعی انجام می دهید را انجام دهید . یک دزد خوب همواره هدف را می بیند . داخل چیست ؟ کجا زندگی می کند ؟ برنامه روزانه هدف شما چیست ؟ پیدا کردن زمانی که خانه خالی است و همسایگان سرک نمی کشند . از بهترین روش های ممکن برای تهیه بهترین طرح استفاده کنید.

بسیاری از دستگاه های مدرن موجود در Thief Simulator ممکن است در دستیابی به جمع آوری اطلاعات در مورد هدف شما و محله آن مفید باشد . سریعترین همیشه بهترین است . در کوتاهترین زمان ممکن اشیاء ارزشمند را پیدا کرده و سرقت کنید . به یاد داشته باشید که کوله پشتی های نامحدود وجود ندارد . در هر خانه شما چیزهای بی فایده ای پیدا خواهید کرد که می تواند روند کار شما را آهسته کند . مراقب باشید ، بعضی اقدامات می توانند توجه پلیس را به سمت شما جلب کنند.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجراست*

<p>The post دانلود بازی Thief Simulator Warehouse 300 v20230207 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>