دانلود بازی Bus Driving Sim 22 v1.3 – TENOKE/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Bus Driving Sim 22

تقریبا همه ی ما رانندگی را تجربه کرده ایم. قطعا برای بسیاری از ما فعالیت لذت بخشی می باشد. اما درباره ی اتوبوس و ماشین های سنگین چطور ؟ آیا تا به حال علاقه داشته اید که راننده اتوبوس باشید ؟ و مسافران زیادی را به موقع به محل مورد نظرشان برسانید ؟

بازی Bus Driving Sim 22 همانطور که از اسمش مشخص است شبیه ساز واقع گرایانه رانندگی اتوبوس می باشد که توسط شرکت Ovilex Software طراحی و توسعه داده شده است . این دانلود بازی شبیه سازی به تازگی توسط شرکت سازنده برای پلتفرم های ویندوز و Mac منتشر شده و در دسترس کاربران و گیمر ها قرار گرفته است.

دانلود بازی Bus Driving Sim 22

اکنون وقت آن رسیده است که پشت رول بشینیدو تبدیل به یک راننده حرفه ای بشید. این شبیه ساز اتوبوس شگفت انگیز به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از مدل های مختلف اتوبوس با فیزیک و گرافیک واقعی، مسافران را در سه شهر مختلف ” Rio de Janeiro, Munich and Los Angeles ” جابجا نمایید.

در این بازی شبیه ساز اتوبوس به صورت تک نفره با حالت های حرفه ای و فری راید بازی کنید یا با دوستان خود در حالت چند نفره آنلاین مشغول بازی شوید. دانلود بازی Bus Driving Sim 22 شبیه ساز اتوبوس تعریف کننده برای رایانه شخصی است. بازی از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم.

شرایط آب و هوایی متفاوت و یک چرخه کامل روز/شب را تجربه می کنید، از مکان های مختلف و نقاط دیدنی مختلف در شهرها دیدن کنید و لذت ببرید. ترافیک مبتنی بر هوش مصنوعی شامل انواع مختلف وسایل نقلیه، عابران پیاده، حیوانات و سیستم‌های شبکه جاده‌ای متنوع در بازی وجود دارد.

دست اندازهای جاده را احساس کنید، سیستم تعلیق را در به معنای واقعی مشاهده کنید، صداهای معتبر برای وسایل نقلیه و محیط را بشنوید و تا حد امکان به یک تجربه رانندگی واقعی اتوبوس نزدیک شوید.این شبیه ساز اتوبوس به شما امکان می دهد از بین ۳ حالت گیم پلی متمایز انتخاب کنید و … پیشنهاد میکنیم دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای PC را از دانلود فارسی از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Bus Driving Sim 22 v1.3 – TENOKE/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>