دانلود بازی Big Ambitions Build 10881096 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Big Ambitions

یک بازی نقش آفرینی انقلابی است. با راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک یا به‌آرامی ساختن شرکت‌های بزرگ به هر شکلی که دوست دارید، از هیچ به بزرگ‌ترین کارآفرین در نیویورک تبدیل شوید.

موجودی بانکی شما ناچیز است، اما جاه طلبی های شما بزرگ است. با کمک عمویتان، آپارتمان و اولین کارتان را به دست می‌آورید. اما پس از آن این به شما بستگی دارد که به موفقیت برسید و شهر نیویورک را به هر شکلی که دوست دارید به دست بگیرید.

در بازی Big Ambitions به آرامی چندین کسب و کار کوچک بسازید، آنها را به شرکت های بزرگ تبدیل کنید، یا مسیر منحصر به فرد خود را بسازید – امکانات در این بازی گسترده بی حد و حصر است. شما هرگز چنین ژانری را تاحالا بازی نکرده اید!

از یک آپارتمان کوچک و وسایل حمل و نقل عمومی به سوئیت های لوکس، اتومبیل های سریع و مبلمان های شیک بروید. پول خود را در صندوق های سرمایه گذاری و املاک و مستغلات قرار دهید. موفق شوید، شکست بخورید، دوباره بسازید. اما به یاد داشته باشید که مراقب خود باشید، بخوابید و در صعود به اوج خوشحال بمانید.

آیا آنچه را که برای ساختن امپراتوری خود لازم است دارید؟ از هیچ به برجسته ترین سرمایه دار نیویورک تبدیل شوید. کسب و کاری راه اندازی کنید، هوشمندانه کار کنید، آن را رونق دهید و از زندگی خود لذت ببرید. چگونه می خواهید موفق شوید؟ چقدر می توانید آن را مدیریت کنید؟

فروشگاه، سوپرمارکت، کافی شاپ، شرکت حقوقی، فروشگاه لباس، مشروب فروشی، گل فروشی و موارد دیگر را راه اندازی کنید. شما تصمیم می گیرید که موفقیت چیست – چه یک مغازه، یک رستوران زنجیره ای از فست فودها، یک شرکت بزرگ، یا ساختن میلیون ها وب سایت در حال توسعه از یک زیرزمین.

در بازی Big Ambitions وام بگیرید، ساختمانی را اجاره کنید، لوگو را طراحی کنید، فروشگاه را بازسازی کنید، سهام بگیرید، پول خود را مدیریت کنید، کارکنان را استخدام کنید و زیرساخت های خود را بسازید. به زودی، ممکن است مجبور شوید واردات محصولات از بندر و توزیع آنها را از طریق شبکه ای از انبارها آغاز کنید.

مدیران منابع انسانی، مدیران لجستیک و نمایندگان خرید را استخدام کنید. همه آنها به میز و کامپیوتر نیاز دارند، بنابراین شما به یک دفتر مرکزی شیک نیاز دارید.

وارد هر ساختمانی در نیویورک شوید و آن را بخرید. از یک آپارتمان کوچک به یک پنت هاوس رویایی در مرکز شهر، یک خانه شهری مجلل در آشپزخانه جهنمی یا یک سری آسمان خراش بروید. هر کدام را با مبلمانی پر کنید که مناسب سبک و جایگاه شما باشد. پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید تا امپراتوری خود را توسعه دهید.

ثروت خود را هر طور که می خواهید خرج کنید. ماشین لوکس جدید بخرید، شاید ممکن است همه اینها را در کازینوها به خطر بیندازید یا پول خود را در صندوق های سرمایه گذاری بگذارید و از مزایای آن بهره مند شوید.

همانطور که پیشرفت می کنید، همیشه باید مطمئن شوید که به اندازه کافی بخوابید و سالم و شاد بمانید. از سفر لذت ببرید، زیرا با افزایش سن، متوجه خواهید شد که پول نمی تواند برای شما زمان بخرد یا می تواند؟

<p>The post دانلود بازی Big Ambitions Build 10881096 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>