دانلود نرم افزار Adobe Lightroom Classic 2023 v12.2.1 ویرایشگر دیجیتالی تصاویر

دانلود برنامه Adobe Photoshop Lightroom Classic

در دنیای امروز که افراد بسیاری علاقه مند به عکاسی به صورت حرفه ای و فوق حرفه ای وجود دارند و در کنار استفاده از دوربین های دیجیتال پیشرفته با لنز های فوق حرفه ای و کار آمد که روزانه وارد بازار می شوند استفاده از ادوبی فتوشاپ لایتروم های عکاسی برای ویرایش و تغییر عکس های گرفته شده مورد توجه بسیار این دسته از افراد قرار گرفته است . Adobe Photoshop Lightroom Classic نرم افزار عکاسی حرفه ای برای دوربین های دیجیتال به شمار می رود که به کاربران این اجازه را می دهد تا با نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom Classic در محیطی بسیار ساده با امکانات بسیار حرفه ای  عکس های گرفته شده با دوربین شخصی خود را به صورت دلخواه تغییر دهند و با تغییر نور و سایر مشخصات عکس های خود، عکسی زیباتر و جذاب تر ارائه دهند.

نرم افزار Photoshop Lightroom Classic در ادامه سری نرم افزار های ویرایش تصویر توسط توسعه دهندگان Adobe که برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ وارد بازار شده بود ارائه شده است که شما می توانید در این نرم افزار با حفظ فایل های اصلی تصویر گرفته شده توسط دوربین شخصی خود به ویرایش و تغییر دیگر مشخصات دلخواهی که توسط Adobe Photoshop Lightroom Classic در اختیار شما قرار گرفته شده است بپردازید و گالری تصویری دلخواه خود را بسازید و آن ها چاپ کنید. Adobe Photoshop Lightroom Classic در واقع مکمل عکاسی می باشد و بسیار ویژه و حرفه ای طراحی شده باعث ایجاد تصاویری فوق العاده و متناسب با انواع سلیقه ها می باشد که حتی برای افراد غیر حرفه ای بسیار مفید و دوست داشتنی است.

ویژگی های نرم افزار Adobe Lightroom Classic 2023 :
سازماندهی خودکار عکس ها با استفاده از Smart Collections
به طور خودکار عکس های با حجم بالا را وارد و پردازش کنید
عکس‌ها و حجم‌ها را حتی زمانی که آفلاین هستید مدیریت کنید
دسترسی به مجموعه ای جامع از فیلدهای ابرداده
برای صرفه جویی در فضای هارد دیسک، کپی مجازی از عکس ها ایجاد کنید
مناطق خاصی از یک عکس را برای جاخالی دادن و سوزاندن هدف قرار دهید
از مدیریت حافظه ۶۴ بیتی پیشرفته لذت ببرید
رنگ را دقیقا به سیاه و سفید تبدیل کنید
برای بازگشت به هر نسخه از عکس، مراحل ویرایش خود را دوباره دنبال کنید
به راحتی تصاویر را به سایت های محبوب اشتراک گذاری عکس منتقل کنید
گالری های وب را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید
هنگامی که برای چاپ یا وب خروجی می گیرید، عکس ها را ویرایش کنید
عکس های خود را با ابرداده در خروجی بهینه کنید

<p>The post دانلود نرم افزار Adobe Lightroom Classic 2023 v12.2.1 ویرایشگر دیجیتالی تصاویر first appeared on دانلود فارسی.</p>