دانلود بازی A Bavarian Tale Totgeschwiegen v83 – Portable برای کامپیوتر

دانلود بازی A Bavarian Tale – Totgeschwiegen

درست در مقابل چشمان شما، دهکده ای زیبا که مردمانش مشغول به چوپانی هستند به دنیایی پر از رازهای تاریک، رویدادهای غیرقابل توضیح، تنش های اجتماعی تبدیل می شود و سکوتی خصمانه سراسر این روستا را فرا می گیرد که به نظر می رسد از هیچ چیز به اندازه یک فرد غریبه که در کار دیگران فضولی می کند بدشان نمی آید. آیا می توانید بفهمید چه کسی از شما حمایت می کند و چه کسی سعی می کند شما را در مسیر اشتباه قرار دهد؟ و شما باید به این سوال جواب بدهید بدون اینکه جان خود را به خطر بیندازید.

بازی A Bavarian Tale – Totgeschwiegen از به صورت سوم شخص می باشد و در سبک دانلود بازی اکشن معمایی هست که اتفاقات در سال ۱۸۶۶ در روستای ولپرتسهوفن در یکی از ایالات آمریکا رخ می‌دهد. در این بازی شما می توانید نکاتی را که متوجه می شوید با یک قلم و کاغذ یادداشت کنید و مهارت های خود را هر چقدر که می خواهید بهبود ببخشید علاوه بر این در مراحل مختلف بازی شما می توانید تصمیمات مختلفی بگیرید که کاملا نتیجه بازی را متفاوت می کند.

در واقع این قدرت انتخاب شما در هدایت گفتگوهای جذاب این بازی نمایان می شود. شما باید از مکانیک گفتگو برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید تا بفهمید چه کسی چیزی را از شما پنهان می کند و بتوانید روستاییان را متقاعد کنید که به شما کمک کنند.
چگونه می توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید؟ در واقع در مراحل مختلف بازی باید تصمیم بگیرید که چه مهارت‌هایی را بیشتر نیاز دارید و همان ها را ارتقا ببخشید.

دانلود بازی A Bavarian Tale - Totgeschwiegen

برای یافتن سرنخ های پنهان باید از مهارت کارآگاهی خود برای یافتن سرنخ ها و شواهد استفاده کنید.
برای اینکه از دشمنان و نگهبانان عبور کنید به نحوی که مورد توجه آن ها قرار نگیرید یا باید آنها را از پشت ناک اوت کنید و یا بدون جلب توجه در سایه ها حرکت کنید.
اگر ماموریت مخفیانه شما شکست خورد می توانید از مکانیک مبارزه به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید ولی تنها ابزاری که دارید مشت های خودتان است پس با یک مبارزه مشتی قدیمی از خود دفاع کنید.
با چیزهایی که در دنیای A Bavarian Tale – Totgeschwiegen پیدا می‌کنید می‌توانید آیتم‌های جدیدی بسازید که به شما امکان می‌دهد در مراحل دشوار بازی موفق شوید.
وظیفه شما در بازی واضح است و شما باید یک کیس قتل را حل کنید حال باید تصمیم بگیرید چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید به طور مثال: با کاریزما، دیپلماسی، زور و یا هنر دزدیدن اطلاعات و فرار استراتژیک به تبع آن … توضیه میکنیم دانلود بازی A Bavarian Tale – Totgeschwiegen را از دست ندهید



<p>The post دانلود بازی A Bavarian Tale Totgeschwiegen v83 – Portable برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>