دانلود بازی Ten Dates – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Ten Dates

عنوان جذاب Ten Dates اثر مشترک دو شرکت Wales Interactive, Good Gate Media می باشد که میتواند لحظات رمانتیک و تجربه ای جالب را برای هر یک از شما ایجاد کند. اگر به دنبال کسب تجربه یا یادآوری خاطرات رمانتیک خود هستید، قطعا این بازی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این بازی در دنباله بازی Five Dates ساخته شده است. داستان‌ Ten Dates این است که میشا که اهل لندن است در جستجوی یک ارتباط حضوری دست نیافتنی می باشد و برای این هدف بهترین دوستش رایان را فریب می دهد تا با او سر قرار برود. میشا و رایان هر کدام باید با ۵ نفر مناسب خود سر قرار بروند و سعی کنند جذابیت خود را به کار بگیرند تا بتوانند با این شخصیت های متفاوت سر قرار بروند.

دانلود بازی Ten Dates

در طول دانلود بازی Ten Dates، انتخاب ها و تعاملات شما باعث تقویت یا تضعیف رابطه شما با قرارتان می شود. میشا و رایان در میان زنجیره ای چند جهته و شاخه ای از موضوعات گفتگو و سوالات عمیق، با سناریوهای ناخوشایند و حقایق غیرمنتظره مواجه می شوند. آیا هر کدام عشق را پیدا خواهند کرد؟ یا باید به Date دیگری بروند ؟

در واقع شما در یک کمدی عاشقانه لایو اکشن به مدت ۱۲ ساعت قرار دارید. از همه اقشار جامعه در سناریوی بازی قرار گرفته اند.رایان، یک جوان تپنده شهری در تلاش برای یافتن عشق واقعی در میان پیچیدگی‌های دوستیابی شهری می باشد. او احساسات خود را پنهان می کند. سعی کنید با دانلود بازی Ten Dates کامپیوتری اسرار او را کشف کنید

میشا یک فرد مجرد است که در جستجوی همتای کامل خود است. جذابیت مغناطیسی و شوخ طبعی سریع او تأثیری ماندگار بر همه کسانی که از مسیر او عبور می کنند، می گذارد. با شخصیتی درخشان، آیا او قطعه گمشده در پازل عشق کسی است؟ این شما هستید که با انتخاب هایتان به این سوال پاسخ می دهید. اگر به دنبال دانلود بازی عاشقانه هستید، پیشنهاد میکنیم دانلود بازی Ten Dates برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Ten Dates – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>