دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition v4.02 – P2P/GOG/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt

کمتر گیمری پیدا میشود که تاکنون حداقل یک بار اسم سری بازی های جذاب The Witcher به گوشش نخورده باشد . این شاهکار زیبا که اثر کمپانی CD PROJEKT RED می باشد، در ۳ سری مجذوب کننده توسط شرکت سازنده عرضه و منتشر شده است.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt اثری نام آشنا و زیبا است که روایتگر داستانی جذاب با گیمپلی خارق العاده می باشد. اگر اهل فیلم و سریال هم باشید، قطعا مجموعه سریال The Witcher را مشاهده کردید و تا حدودی با شخصیت ها و داستان آن آشنا هستید. این بازی دست کمی از سریال و آثار هنری ندارد و قطعا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای دوست داران دانلود بازی جهان باز و نقش آفرینی باشد.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt

شما در بازی ویچر ۳ در قالب شخصیتی به نام Geralt ایفای نقش میکنید. شما شکارچی هیولا و کابوس شب این موجودات مخوف هستید. دو شمشیر دارید که هر یک کاربرد خاص خود را دارا می باشد. از یکی از این شمشیر ها که به جنس نقره می باشد به منظور کشتن هیولا ها و از دیگری که فولادیست برای مبارزه با انسان ها استفاده میکنید.

از لحاظ گیم پلی با یک بازی نقش‌آفرینی کامل با مبارزاتی جذاب و مهیج روبه‌رو هستید. به‌جز تجهیزات و سلاح‌ها، Geralt قابلیت‌هایی داشته که با افزایش سطح Level به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. این قابلیت‌ها در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال می‌توانید قدرت‌های جادویی خود را تقویت کنید و در مبارزات خود از آنها بهره مند شوید.

گیم پلی بازی تلفیقی از مبارزات لحظه‌ای اکشن و سریع با انسان‌ها و هیولاها و موجودات غول‌پیکر، گشت‌وگذار و پیدا کردن گنجینه‌های مخفی و تعامل با سایر مردم و انتخاب دیالوگ‌ها است. و برای تمام کردن تمام قسمت های بازی بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی وجود دارد. بیشتر از این سعی میکنیم داستان بازی را برای شما اسپویل نکنیم تا تجربه دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt از دست ندهید و خودتان لذت آن را بچشید.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به گرافیک فوق العاده و خیره کننده، صدا گذاری جذاب شخصیت های بازی، طراحی بازی به صورت کاملا پویا و داینامیک، گیمپلی واقع گرایانه و … اشاره کرد. جهت دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition v4.02 – P2P/GOG/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>