دانلود بازی Anyone There – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Anyone There

بازی های ترس و بقا همیشه جزء ژانر هایی است که مخاطبان منحصر به فرد خود را دارا می باشد. بازی توسط Darkest Room توسعه و طراحی شده است. پلتفرم کامپیوتر یکی از محبوب ترین و گیمر پسند ترین سیستم ها برای انجام بازی های گوناگون می باشد. سازنده ی بازی در ماه جاری بازی را برای این پلتفرم منتشر کرده است.

دانلود بازی Anyone There – “کسی آنجاست؟” یک دانلود بازی ترسناک اول شخص است که در آن یک موجودی به دنبال شما افتاده است. با بررسی سرنخ های پراکنده در اطراف مدرسه متروکه هویت او را پیدا کنید و شرایطی را که آن را ایجاد کرده است را از بین ببرید.

دانلود بازی Anyone There

مراقب باشید زیرا هرگز نمی دانید که این موجود کی و کجا شما را شکار می کند.در داخل این مدرسه به تحقیق پردازید و حقیقت را دریابید. تبلت شما تنها سلاح شما برای کشف این راز و جمع آوری اطلاعاتی است که شما را به حل و فصل تحقیقات هدایت می کند.

اگر چاره دیگری پیدا نکردید ساکت باشید یا پنهان شوید تا از نگاه او پنهان بمانید. برای اینکه گم نشوید مکان هایی را که قبلا رفته اید تگ کنید زیرا این مدرسه مانند یک هزار تو ساخته شده است.دانلود بازی Anyone There برای PC می تواند شما را ساعت ها مشغول و سرگرم نماید.



<p>The post دانلود بازی Anyone There – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>