دانلود بازی Medieval Kingdom Wars v1.37 – Portable برای کامپیوتر

دانلود بازی Medieval Kingdom Wars

سعی دارد تا از زاویه ای جدید به ساخت بازی های سبک استراتژیک نگاه کند و ایده بازی های Real-Time را با داستان جنگ های قرون وسطا بیامیزد. در این بازی شما با یک دنیای در حال دگرگونی مواجه هستید که استراتژی های قرون وسطی را بار دیگر باز می آفریند و در قالب یک داستان زیبا به شما عرضه می کند. در این بازی شما باید شهر های مختلف تحت امر خود را بسازید و برای آبادانی آنها تلاش کنید. همچنین هیچ شهر و کشوری بدون یک ارتش قدرتمند بسیار متزلزل است؛ از این رو باید یک ارتش مناسب برای حکومت خود دست و پا کنید و آنها را با جیره و مواجب مناسب دور خود نگه دارید. البته یک حکومت مرکزی در همه حال می تواند تسلط یک نژاد را حفظ کند، از این رو شما باید نسبت به پادشاه خود کاملا وفادار باشید و خواسته های او را برآورده کنید و در نهایت با جنگ های مختلف، کشور گشایی را شروع کنید و کم کم آن را ادامه دهید و خود را درگیر جنگ های بسیار خشنی کنید که تا به حال نمونه آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید.

بازی Medieval Kingdom Wars از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا این لذت را در بازی تک نفره و یا چند نفره تجربه کنید. همچنین ایده های بسیار جالب در این بازی مطرح شده است. برای مثال، در زمان قحطی یا در زمان جنگ شما باید با شکار موش به لشکر خود غذا بدهید و قوت انها را تامین کنید. همچنین پس از جنگ نیز می توانید به دنبال غنایم جنگی به اجساد مردگان متوسل شوید. بدون شک این بازی جزئیات جدیدی را به روی بازی های کامپیوتری و سبک استراتژیک ارائه کرده است.

بازی Medieval Kingdom Wars یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک است که در آن شما با یک دنیای بسیار متفاوت نسبت به عناوین مشابه مواجه هستید. در این بازی دنیا و شهر ها دائما در حال تغییر هستند و تغییرات جوی بدون شک یکی از نکات مثبت این بازی محسوب می شود. همچنین حالت های مختلف و پیچیده ای در این بازی قرار داده شده که هر کدام اهداف مختلفی را دنبال می کنند. بازی Medieval Kingdom Wars حرف های بسیار زیادی در میان رقبای خود برای گفتن دارد. این بازی توسط شرکت Reverie World Studios, INC برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

<p>The post دانلود بازی Medieval Kingdom Wars v1.37 – Portable برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>