دانلود بازی Prehistoric Kingdom Quality of Life v1.1.122 برای کامپیوتر

دانلود بازی Prehistoric Kingdom

یک بازی شبیه‌ساز حیات‌وحش و زیست‌بوم‌های منقرض‌شده است که شما را قادر می‌سازد تا با کمک تکنولوژی‌ها و امکانات در دسترس خود یک باغ‌وحش بسیار بزرگ و طبیعی بسازید. این باغ‌وحش با تمام نمونه‌های مشابهی که تاکنون نظیر آن را دیده‌اید متفاوت است و در آن حیوانات ماقبل تاریخی که تقریباً اکثر آن‌ها منقرض شده‌اند زندگی می‌کنند. بازی Prehistoric Kingdom صفر تا صد امور را در اختیار بازیکن قرار داده و شما را قادر می‌سازد تا بر اساس سلیقه و سبک بازی خود یک باغ‌وحش ساخته و آن را مدیریت کنید.

طراحی، دیزاین و دکور کردن محیط مهم‌ترین مراحل ساخت یک باغ‌وحش هستند. برای این منظور، ابزارهای متنوعی در اختیار شما قرار داده شده که با کمک آن‌ها می‌توانید به بخش‌های مختلف باغ‌وحش شکل داده و نقشه مدنظر خود را پیاده‌سازی کنید. کوه، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و دریاچه‌های مصنوعی تنها بخشی از آیتم‌هایی هستند که می‌توانید در نقشه باغ‌وحش آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. با کمک ماژول‌های تعبیه‌شده در بخش طراحی و توسعه، امور عمرانی و ساخت‌وساز باغ بسیار سریع و دقیق به پیش می‌رود.

مدیریت صحیح دومین عنصر مهم موفقیت در بازی Prehistoric Kingdom است. شما باید قادر باشید تا در بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن حیوانات، بازدیدکنندگان و سایر تیم‌های سرویس‌دهی و خدمات‌دهی باغ‌وحش را مدیریت کنید تا بتوانید تجربه‌ای دلپذیر برای مهمانان خلق کنید. توسعه باغ‌وحش و پیشرفت آن عامل دیگری است که موفقیت شما را تضمین می‌کند. به عنوان یک دانشمند، شما وظیفه دارید تا قوانین و روند انقراض را به صورت مهندسی معکوس از نو پیاده‌سازی کرده و موجودات منقرض‌شده مانند ماموت‌ها و دایناسورها را به دنیای زندگان بازگردانید!

<p>The post دانلود بازی Prehistoric Kingdom Quality of Life v1.1.122 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>