دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench – SKIDROW برای کامپیوتر

دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench

دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench یک پلتفرمر سه بعدی با دانلود بازی اکشن نقش آفرینی کلایو که یک خرگوش می باشد و رنچ که یک میمون واقعی روی پشت کلایو است. این ماجراجویی، شما را به داخل یک یخچال دهه ۱۹۵۰ می برد که شما در تلاشی قهرمانانه باید نقشه های شیطانی دکتر داوکوس ظالم را خنثی کنید.

پس از دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench کامپیوتر یک صبح سرنوشت‌ساز، پروفسور نانسی مریکارپ از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که نقشه‌های سفر در زمان او که با افتخار به نمایش درآمده بوده توسط دکتر داوکوس شیطان صفت دزدیده شده است! دقایقی بعد برق ناگهانی بنفش رنگی آسمان را روشن می کند و یک پورتال ظاهر می شود!

دکتر داکوس و دستیارش، ژنرال اولگا چستیکاف، به داخل پورتال می‌پرند و در همان لحظه هم ناپدید می شود. خوشبختانه پسر عموی نانسی، کلایو و شاگرد او رنچ برای کمک به تعقیب دکتر شرور و پایان دادن به نقشه های وحشتناک او آنجا هستند اما برای انجام این کار آنها باید خودشان در زمان سفر کنند! دانلود خرگوش بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Clive 'N' Wrench

دکتر داکوس در جستجوی سنگ‌های باستانی می باشد و در این جست و جو در طول زمان اشتباهاتی می‌کند فقط برای اینکه به قدرت بی پایانی برسد که این سنگ ها برای وی به ارمغان می آورند. خوشبختانه قهرمانان ما برای نجات دنیا در این شرایط آماده هستند! دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench شما را در ۱۱ دنیای متمایز در دوره های زمانی مختلف می برد.

شما خود را در انواع دنیاهای با جزئیات لذت بخش مانند مصر باستان و عصر یخبندان خواهید دید. شما با بازیگران رنگارنگی که شخصیت های مختلفی را به تصویر می کشند روبرو خواهید شد شخصیت هایی که هم از دوران معاصر و هم از زمان های گذشته هستند و در هر کدام از این دوره های هیجان انگیز، ماجراجویی جذابی در انتظار شماست!

کلایو و رنچ هر دو دارای مجموعه متنوعی از حرکات هستند که به آنها امکان می دهد هر دوره ی زمانی را با سبک خاص خودش و با سهولت کشف کنند. کلایو یک ورزشکار است و به خوبی در هنر پارکور تجربه دارد. این کاملا با رنچ هماهنگ می شود زیرا او بسیار کش می آید و همچنین بسیار قوی است.

آنها با هم می توانند به هر کجا سفر کنند و می توانند هر سنگی را که دکتر داوکوس شیطانی بر سر راه این دو می اندازند را به راحتی از بین ببرند.علاوه بر این ها، می توانید در هر سطحی کلکسیونی از ساعت های جیبی، کلیدها و سنگ های باستانی را جمع آوری کنید. جهت دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Clive ‘N’ Wrench – SKIDROW برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>