دانلود بازی I Am Your President Build 10937649 برای کامپیوتر

دانلود بازی I Am Your President

در این بازی شبیه سازی و طنزگونه به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده بازی کنید. سرنوشت جهان را تعیین کنید و کشور را هر طور که دوست دارید اداره کنید. آیا می خواهید جنگی را شروع کنید یا صلح را ادامه دهید؟ مراقب فقیرترین ها باشید یا از سرمایه داران حمایت کنید؟ مدافع حقوق اسلحه یا ایستادگی در برابر آنها؟ همه اینها به خودت بستگی داره!

تبریک می گویم آقای رئیس جمهور، شما به تازگی در انتخابات پیروز شدید! اکنون زندگی هفت میلیارد نفر به تصمیم شما بستگی دارد، رهبران جهان با شما حساب می کنند، پادشاهان صنعت باید از دستورات شما پیروی کنند و شما کل ارتش را در اختیار دارید. بدون فشار. آن را به آرامی بگیرید. اینطور نیست که بتوانید استیضاح شوید یا در حین بمباران هسته ای یا در ترور بمیرید. اصلا اینطور نیست. بنابراین، همانطور که ما تشریفات را تکمیل کردیم،

بیایید در مورد امتیازات جدید شما صحبت کنیم:
داستان پیچیده و خنده دار رئیس جمهور بعدی ایالات متحده را تجربه کنید!
دیدگاه های سیاسی خود را شخصی سازی و ریاستی را ایجاد کنید که آمریکا یا شما به آن نیاز دارید.
هر تصمیمی مهم است – راه حکمرانی خود را انتخاب کنید و عواقب آن را بپذیرید!
دوست یا دشمن پیدا کنید. راه خود را برای خروج از شرایط دشوار پیدا نمایید.
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و اخبار را بخوانید – شاید این بار آنها چیز خوبی نوشته باشند.
توسعه پایدار را ارائه دهید، یا به سادگی شاهد فروپاشی کشور خود در هرج و مرج باشید.
سعی کنید به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده زنده بمانید!

در بازی I Am Your President شما فرمانده کل ارتش هستید و این کاملاً به شما بستگی دارد که آیا می خواهید جهان را فتح کنید یا از خشونت پرهیز کنید. به یاد داشته باشید – چه گروهی از سربازان را به یک ماموریت مخفی بفرستید یا یک جنگ معمولی را شروع کنید – مردم اقدامات شما را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت. روزنامه نگاران، دیگر سیاستمداران و رهبران، قضات، حتی رای دهندگان عادی، همه به این وضعیت واکنش نشان خواهند داد.

چگونه باید پاسخ دهید – شوخی، جدی یا کنایه آمیز؟ گزینه های مختلف می توانند به شما در ایجاد متحدان کمک کنند، اما حامیان قبلی خود را نیز خشمگین کنند. مراقب کلمات باشید و مطمئن شوید که از هیچ یک از گروه های برجسته یا افراد مهم غافل نشوید یا بعداً به مشکلات رسیدگی کنید.

در بازی I Am Your President موضوعات را خوب دنبال کنید و به رویدادها واکنش نشان دهید. با مشاوران خود صحبت کنید، با بازدیدکنندگان دیدار داشته باشید و درباره خواسته آن ها تصمیم بگیرید. دیالوگ های جدید در انتظار کشف شما هستند، بنابراین نگران تکراری بودن نباشید. بالاخره آمریکا در یک روز ساخته نشد. هر برخوردی اثرات خود را دارد، برخی از آنها می تواند واقعا طولانی باشد، بنابراین صبور باشید و به بهترین ها امیدوار باشید. شهروندان شما مطمئناً این کار را خواهند کرد.

ورود عالی در رسانه های اجتماعی می تواند کلید محبوبیت زیادی در بین مردم یا میخ در تابوت برای یک فرد بی دقت باشد. اعمال شما بر دنیا تأثیر می گذارد و حتی بی گناه ترین پست می تواند حرفه شخصی را خراب کند!

در بازی I Am Your President با توانایی های نوشتن خود قلب مردم را لمس کنید. قانع کننده ترین سخنرانی ها و بیانیه ها را برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کنید. آیا می خواهید مهاجمان خشمگین را آرام کنید؟ به حزب نشان دهید که کارآمدترین رئیس جمهور هستید؟

<p>The post دانلود بازی I Am Your President Build 10937649 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>