دانلود بازی Contraband Police v20230324 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Contraband Police

در این بازی اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی وظایف یک بازرس مرزبانی را در کشور کمونیستی دهه ۸۰ به عهده بگیرید. در اینجا قاچاق، فساد و جعل امری عادی است. هوشیار باشید و احترام مافوق خود را جلب کنید.

سال ۱۹۸۱ است و به عنوان یک افسر کارآموز جوان، به کار در یک پست مرزی در منطقه کوهستانی کاریکاتکا منصوب می شوید. ورود به جمهوری خلق آکاریست به شدت توسط حزب تنظیم می شود و هر حرکت شما تحت نظارت است و وقتی رفیق شما در یکی از مداخلات کشته می شود، وضعیت در مرز تشدید می شود…

در بازی Contraband Police هر بازدید کننده باید مجموعه ای از اسناد معتبر داشته باشد. حتی کوچکترین اختلاف به معنای امتناع از ورود است. با گذشت زمان، تعداد اسناد افزایش می یابد و تشخیص خطاها دشوارتر می شود.

شما در این بازی مرتباً اطلاعاتی در مورد رانندگان مشکوک دریافت خواهید کرد. خودروهای آنها را با استفاده از چراغ قوه UV جستجو کنید و سپس از ابزار مناسب برای استخراج کالای قاچاق استفاده نمایید. هیچ مقدار کالای قاچاق نباید از مرز عبور کند.

در برخی شرایط شما مجبور به استفاده از سلاح گرم خواهید شد. ایستگاه شما یک هدف ثابت برای حملات باند اوبرانکوف است و هر ماموریت خارج از منزل خطر درگیری با دشمن را به همراه دارد.

در بازی Contraband Police قاچاقچیان ناامید ممکن است سعی کنند از منطقه کنترل فرار کنند. این وظیفه شماست که جلوی آنها را بگیرید و دستگیر کنید! ماشین های پلیس را بخرید و ارتقا دهید تا اثربخشی تعقیب خود را بهبود بخشید.

برای افزایش دفاعیات و بهبود بازرسی های بعدی، ایستگاه پلیس خود را ارتقا دهید. با این حال، افزایش هزینه نگهداری ایستگاه خود را در نظر داشته باشید. بازرسی های موفق، جلوگیری از قاچاق و مداخلات موفقیت آمیز چند راه برای کسب درآمد نقدی هستند.

همیشه آماده مداخله در مواقع اضطراری باشید. پازل های جنایی را حل کنید، از رفقای خود حمایت کنید و شورشیان Blood Fist را خنثی کنید و در آخر تصمیماتی بگیرید که آینده آکارستان را تعیین می کند.

<p>The post دانلود بازی Contraband Police v20230324 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>