دانلود بازی Scars Above v129298 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Scars Above

این عنوان یک بازی تیراندازی، اکشن، ماجراجویی و سوم شخص علمی تخیلی چالش برانگیز است که حس ارزشمند غلبه بر دشواری را با داستانی جذاب و پیچیده ترکیب می کند و همچنین در یک دنیای بیگانه اسرارآمیز برای کاوش اتفاق می افتد.

قرار نبود بعضی چیزها کشف شود. یک ساختار بیگانه عظیم و مرموز در مدار زمین ظاهر می شود و کل جهان را مبهوت می کند. بشریت آن را “متاهدرون” نامیده است. تیم ارزیابی و پاسخ تماس حساس (SCAR) – متشکل از دانشمندان و مهندسان – برای بررسی فرستاده شده است.

همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و Metahedron تیم را در سراسر فضا به یک سیاره فراخورشیدی مرموز می برد. بازی در نقش دکتر کیت وارد – یکی از اعضای SCAR – که گیج شده و تنها در یک محیط عجیب و خصمانه از خواب بیدار می شود. شما مصمم به زنده ماندن هستید، برای پیدا کردن خدمه خود و کشف رمز و راز پشت آنچه که رخ داده است، اقدام می کنید.

در بازی Scars Above شخصیت کیت یک فضانورد و یک دانشمند است – نه یک سرباز – اما او مدبر و مصمم است تا برای زنده ماندن دست به هر کاری بزند. از ترکیبی از سلاح‌های دوربرد، دستگاه‌ها، مواد مصرفی و حملات غوغا استفاده کنید، باید استقامت خود را در حین دویدن، طفره رفتن، سوء استفاده از ضعیف مدیریت کنید. امتیاز بگیرید و تاکتیک های موثر برای شکست دادن دشمنان خود را کشف کنید.

حملات عنصری مختلف را با هم ترکیب کنید تا از موانع غیر قابل عبور عبور کنید. اقلام و ابزارهای مختلف بسازید تا به شما در برابر تهدیدات بی شمار در این سیاره فراخورشیدی کمک کنند. در بازی Scars Above یک سیاره فراخورشیدی مرموز را کاوش کنید. با الهام از کلاسیک های علمی-تخیلی، خود را در یک ماجراجویی با دقت ساخته شده غوطه ور شوید. دنیایی بیگانه پر از تهدیدهای بی شمار، مناظر باشکوه و ویرانه هایی را که اشاره به تمدنی باستانی – در عین حال پیشرفته – دارد را کاوش کنید که به نوعی ناپدید شده است.

در میان زیست‌های مختلف مانند زمین‌های باتلاقی، زمین‌های بایر یخ‌زده، غارهای زیرزمینی و امکانات بیگانگان سفر کنید – همه با مجموعه‌ای از چالش‌ها، دشمنان، اسرار و مخاطرات زیست‌محیطی خاص خود را دارند.

کیت در اصل یک دانشمند است و شما از این تخصص علمی برای استخراج اطلاعات از محیط اطراف خود با اسکن مصنوعات، مواد و موجودات استفاده خواهید کرد تا در مورد ویژگی ها، خواص و نقاط ضعف آنها بیاموزید. همانطور که اطراف خود را کاوش می کنید، تجزیه و تحلیل انجام خواهید داد و دانشی به دست آورید که به شما امکان می دهد ابزارها، سلاح های جدید بسازید و توانایی های قفل را در درختان Xenobiology و Engineering باز کنید.

<p>The post دانلود بازی Scars Above v129298 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>