دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers آموزش توسعه یک سریال تلویزیونی توسط برادران دافر – رایگان

دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers Teach Developing an Original TV Series

مستر کلاس برادران دافر یا The Duffer Brothers Teach Developing an Original TV Series که به فارسی می توان آن را ” برادران دافر توسعه یک سریال تلویزیونی اصلی را آموزش می دهند ” معنی کرد، مستندی بسیار قوی و حرفه ای در مورد مراحل تولید و توسعه سریال های تلویزیون و بصورت کلی تولید فیلم و اصول آن پرداخته است.

دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers را نمی توان اولین مستند دو برادر یعنی برادران دافر نامید، زیرا آنها تا کنون برنامه ها و مستنهای معروفی را از خود به جای گذاشته اند. در توضیحات مستر کلاس برادران دافر که در سایت imdb قرار دارد، اینطور بیان شده است:

مت و راس دافر – مغز متفکران “چیزهای عجیب” – به شما می آموزند که چگونه سریال را از ابتدا تا انتها طراحی کردند و چگونه می توانید ایده خود را زنده کنید.
قبل از اینکه با «چیزهای عجیب» دنیای ما را زیر و رو کنند، مت و راس دافر تاکتیک‌های ترساندن خود را در Wayward Pines و اولین تریلر هیجان‌انگیزشان، Hidden انجام دادند.
اکنون، گردانندگان تحسین شده، علم تاریک ایجاد یک ضربه هیولا را آشکار می کنند. قوس های داستانی جذاب را بسازید، شخصیت های فراموش نشدنی را تداعی کنید – مانند Eleven یا Jim Hopper – و ایده خام خود را به زمینه ای تبدیل کنید تا چیز بزرگ بعدی از طرف دیگر عبور کند.
دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers

این مستند در ابتدا به معرفی کلی برادران دافر می پردازد و تصاویری از بازی های تئاتری که در سنین کودکی و نوجوانی انجام داده اند نمایش داده می شود. سپس در ادامه مستند، بخش اصلی یعنی توسعه یک سریال تلویزیونی از صفر تا صد آغاز می شود و تمام چالش هایی که در زمینه تولید یک اثر ممکن است بوجود بیاید مورد بررسی قرار می گیرد.

توجه: هر بخش دارای زیرنویس انگلیسی جدا (SRT) به همراه فایل webvtt و vtt است.

پیش نمایش مستر کلاس The Duffer Brothers

در ادامه می توانید پیش نمایش دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers را جهت بررسی کیفیت و موضوع مستند مشاهده کنید (البته به دلیل نمایش کیفیت اصلی، حجم فایل پیش نمایش در حدود ۴۱۰ مگابایت است)

<p>The post دانلود مستر کلاس The Duffer Brothers آموزش توسعه یک سریال تلویزیونی توسط برادران دافر – رایگان first appeared on دانلود فارسی.</p>