دانلود بازی Wartales v1.0.25363 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Wartales

یک بازی RPG جهان باز است که در آن گروهی از مزدوران را در جستجوی ثروت در سراسر جهان عظیم قرون وسطایی رهبری می‌کنید. در این بازی باید جهان را کاوش کنید، همراهان خود را استخدام کنید، جوایز جمع آوری کنید و اسرار مقبره های باستانی را کشف نمایید. صد سال از زمانی که جهان شاهد سقوط امپراتوری زمانی بزرگ ادوران به دست طاعون بی‌سابقه‌ای بود که ملت را فرا گرفت، می‌گذرد.

در آشفتگی و بلاتکلیفی که به دنبال داشته است، کار مزدور، راهزنی و دزدی در سراسر این سرزمین فراوان است، زیرا مدت هاست که افتخار به یک فضیلت تقریباً فراموش شده تبدیل شده است. اکنون، خود را برای رهبری گروهی از شخصیت‌های بی‌وجدان آماده کنید که از چنین فعالیت‌هایی لذت می‌برند، در یک دنیای باز عظیم، جایی که مبارزه، مرگ و عطش ثروت، زندگی روزمره شما را شکل می‌دهد و تعریف می‌کند. شما خاص نیستید، منتخب یا قهرمانی که یک بار در هزاره آغاز می شود دوران جدیدی از صلح را آغاز می کند.

در بازی Wartales هدف شما فقط زنده ماندن و پیشرفت در این دنیای خشن و خصمانه است. فقط شجاع ترین و جاه طلب ترین ها می توانند امیدوار باشند که داستان خود را در Wartales نوشته شده ببینند. در دنیای غول پیکر Wartales سفر کنید و در تلاش برای بدنامی، ثروت و شناخت هر یک از گوشه های آن را کشف کنید. روستاهای پر جنب و جوش ، آثار دوران فراموش شده، معادن متروکه، کمپ های متروکه و موارد دیگر را که این قاره پهناور را پر از تاریخ می کند، کاوش کنید.با یک پیچ و تاب جدید در نبردهای مبتنی بر نوبت تاکتیکی، راه خود را برای خروج از موقعیت های خطرناک پیدا کنید، زیرا با حیوانات وحشی، راهزنان نترس و موارد دیگر مواجه می شوید. همراهان جدید با تخصص‌های بی‌شمار، مجموعه مهارت‌ها، اولویت‌های اسلحه‌ای که منجر به ساخت‌های فراوانی می‌شود، استخدام کنید.

قراردادهایی را بپذیرید که به شما کمک می‌کند از بسیاری از ساکنان این سرزمین دفاع کنید، آزاد کنید و نجات دهید، خواه آن‌ها انسان‌های خوش ذوقی باشند که فقط سعی دارند راه خود را باز کنند یا کسانی که انگیزه‌های کمتر شرافتمندانه دارند. در بازی Wartales قابلیت های خود و همراهانتان را با یک سیستم پیشرفت و ساخت RPG عمیق و شهودی تقویت کنید. با جمع آوری مواد و ساختن سلاح ها و ابزارهای قدرتمند جدید، تجهیزات گروه خود را بهبود بخشید. اردوگاه خود را توسعه دهید، امکانات، ابزار و تجهیزات جدید را برای افزایش روحیه و کارایی گروه خود اضافه کنید.

<p>The post دانلود بازی Wartales v1.0.25363 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>