دانلود بازی One Military Camp – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی One Military Camp

همیشه ایفای نقش در نقش یک سرباز جذاب و مسئولیت پذیر بوده است، اما مدیریت و ساختن یک سرباز خانه و قلمرو نظامی بسیار هیجان انگیز تر میباشد زیرا مسئولیت ها و وظایف زیادی را بر دوش شما میگذارد. دانلود بازی One Military Camp به سبک ایندی،دانلود بازی شبیه سازی و استراتژیک توسط شرکت Abylight Barcelona طراحی و توسعه داده شده و توسط استودیو Abylight Studios برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است.

یک دیوانه شیطانی تمام قلمروهای منطقه به جز یکی را فتح کرده است. آخرین امید جهان در یک اردوگاه نظامی قدیمی قرار گرفته که واقع در این سرزمین آرام است. آن را به شکوه سابق خود بازگردانید تا گروهی شجاع از مبارزان را استخدام و آموزش دهید تا نیروهای شیطانی را عقب برانند. با چالش ساختن یک اردوگاه نظامی روبرو شوید و مراقب منابع و تدارکات باشید. ساختمان ها را به نحو احسن قرار دهید، کارکنانی را استخدام کنید که همه چیز را در حال اجرا نگه دارند و دوره های آموزشی را راه اندازی کنید. دفاع بسازید، زیرا دشمن جاسوسان و پهپادها را می فرستد تا کمپ شما را خراب کنند.

دانلود بازی One Military Camp

نه تنها باید آموزش سربازان و اقتصاد خود را مدیریت کنید، بلکه برنامه های آنها را نیز مدیریت خواهید کرد، زیرا این اردوگاه نظامی آرام نمی گیرد! مراقب تعمیر و نگهداری ساختمان ها و رفاه افراد تازه کار خود باشید و اجازه ندهید آنها آسیب ببینند!. با بیوم های مختلف سازگار شوید و صدها فناوری برای ارتقا اردوگاه خو‌د به کار بگیرید.دانلود بازی One Military Camp برای PC را از دست ندهید.

پس از دانلود بازی One Military Camp کامپیوتر بهترین نامزدها را برای پیوستن به نیروهای خود استخدام کنید. اگرچه آنها صرفاً به عنوان افراد خصوصی شروع به کار خواهند کرد، اما بر اساس مهارت هایشان به آنها تخصص اختصاص دهید و آنها را به متخصصان نخبه در کلاس های مختلف تبدیل کنید. چه کسی می داند؟ شاید بهترین ها بتوانند به استخدام های آینده شما آموزش دهند.

تمام آن ساعت های تمرین سخت را به کار ببندید! .ماموریت های مختلف را برای بازیابی قلمرو، به دست آوردن منابع و جلب لطف جمعیت های اطراف انجام دهید. تیم خود را متعادل کنید تا بتوانید تمام ماموریت ها را به پایان برسانید، زیرا هر یک به تخصص های متفاوتی نیاز دارند.



<p>The post دانلود بازی One Military Camp – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>