دانلود نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite 2022 v24.3.0.567 مجموعه نرم افزارهای طراحی برداری

دانلود برنامه CorelDRAW Graphics Suite

مجموعه ای از نرم افزار های قدرتمند برای انواع طراحی های دو بعدی ، نقاشی های دیجیتال با کیفیت بالا می باشد که به تازگی نسخه توسط کمپانی CorelDRAW برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . کمپانی کورل که نرم افزارهای پیشرفته ای را در زمینه طراحی و گرافیک روانه بازار میکند که این بار نسخه ۸ نرم افزار کورل دراو را به سمت بازار جهانی روانه کرد .

استفاده از پکیج CorelDRAW Graphics Suite گرافیکی نرم افزار و کامل بودن ابزارهای طراحی به کاربر این دسترسی را میدهد تا بتوان تمامی ایده های خلاق خود را به صورت کامل پیاده سازی کند . پشتیبانی از فرمت های مختلف عکاسی و فراخوانی Tempalet ها به طراح این دسترسی را میدهد تا بتوان به صورت دلخواه تمامی ویرایش ها لازم بر روی فایل مربوطه را اعمال و با فرمت های مختلف تصاویر ذخیره کند .

فرمت های پشتیبانی شده تصاویر در نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite بیش از ۱۰۰ نوع می باشد و هماهنگ سازی با نرم افزارهای Adobe illustrator که محصول شرکت ادوب می باشد را دارا است . رنگ آمیزی تصاویر به همراه تمامی براش های مخصوص رنگ آمیزی به صورت دسته بندی در نرم افزار قرار دارد . تنظیم منوهای نرم افزار برای دسترسی کاربر و ایجاد کلید های میانبر ب صورت دستی در نرم افزار قابل تنظیم می باشد . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد .

طراحی گرافیکی و طرح بندی ، ویرایش عکس ، ایجاد وب سایت ، پشتیبانی پیشرفته برای ویندوز ۱۰ ، مشاهده چند مانیتور و پشتیبانی از صفحه نمایش ۴K از ویژگی جدید و خوب نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite می باشد.

<p>The post دانلود نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite 2022 v24.3.0.567 مجموعه نرم افزارهای طراحی برداری first appeared on دانلود فارسی.</p>