دانلود بازی Stronghold 2: Steam Edition v1.5 – ۰xdeadc0de برای کامپیوتر

دانلود بازی Stronghold 2 Steam Edition

با مردم روستای خود با مهربانی رفتار کنید ، یا از آن ها مالیات بگیرید یا حتی شکنجه شان کنید . می توانید مجرمان را اصلاح کنید تا دوباره به یک روستایی خود و زحمتکش تبدیل شوند یا که آن ها را به اعدام محکوم کنید . می توانید فقط به فکر منافع خودتان باشید و به مردم اهمیتی ندهید ، یا که انتخاب کنید ضیافتی باشکوه و سخاوتمندانه برگزار کنید تا مردم را خوشحال کنید.

بازی Stronghold 2: Steam Edition به بازیکن ها اجازه می دهد که یکی از بهترین گیم پلی های سبک زندگی در قلعه را تجربه کنند . شما در پیشبرد و نحوه ی حکومت خود آزادی عمل بالایی خواهید داشت ، می توانید تلاش کنید یک زندگی زیبا و باآرامش را برای روستایی ها بسازید یا که با سنگدلی با آن ها رفتار کنید ، می توانید عدالت را برایشان برقرار کنید یا که کاری کنید همه شان سوء تغذیه بگیرند . در سر تا سر جهان این بازی پادشاهان و فرماندهان مختلفی حکومت را به دست گرفته اند ، در حالی که بیشترشان شایستگی لازم را ندارند و بیش از اندازه جاه طلب هستند ، بنابراین وظیفه ی شما به عنوان یک پادشاه لایق و شایسته این است که به مقابله با آن ها بپردازید و مردم سرزمین های مختلف را از چنگال ظلم آن ها نجات دهید.

این عنوان دنباله ای بر بازی تحسین شده ی Stronghold می باشد و سعی کرده با حفظ عناصر جذاب و گیم پلی آن ، یک سری تغییرات در آن ایجاد کرده و ویژگی های جدیدی را به آن بیاورد . این بازی شامل سیستم های اقتصاد ، جنگ ، محاصره ، جرم و قضاوت و یک سری رویداد قرون وسطایی می شود که همگی شان طراحی بسیار عمیق و پیچیده ای دارند . در نسخه ی Steam Edition این بازی علاوه بر یک بخش چند نفره ی کامل و سرگرم کننده ، شاهد یکسری بهبود در گیم پلی و مکانیک های بازی هستیم و سطح واقع گرایی بازی نیز افزایش یافته است.

<p>The post دانلود بازی Stronghold 2: Steam Edition v1.5 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>