دانلود بازی THGITW – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی THGITW

آماده باشید، چون که قرار است با سخت ترین بازی تاریخ مواجهه شوید. دانلود بازی THGITW با وجود اینکه گیم پلی نسبتا پیچیده ای ندارد ،بسیار بازی سختی بوده و کسی نمیتواند آن را به اتمام برساند. این بازی به سبک Casual،ایندی Racing و دانلود بازی شبیه ساز کامپیوتر توسط شرکت Exentertainment طراحی شده و توسط همین کمپانی به تازگی منتشر شده است.

اینجا وادی قهرمانان است، اینجا جنگجویان بی شماری به خاطر تعالی جان باخته اند. تعادل، سرعت و مهارت‌های تفکر سریع قهرمانان در اینجا آزمایش می‌شود، و شما که نقش زکاروس را در بازی دارید، آیا شما یکی از هزاران نفری هستید که به اینجا آمده‌اند و زندگی خود را برای رسیدن به عظمت تلف می‌کنند یا شما بزرگترین جنگجوی تمام دوران هستید؟ برای پاسخ به این سوال باید بازی را دانلود کرده و ببینید میتوانید زکاروس را به یک قهرمان تمام عیار تبدیل کنید.

دانلود بازی THGITW

دانلود بازی THGITW کامپیوتر در عین سادگی بسیار سخت و مشکل میباشد و به قدرت تمرکز بالایی نیاز دارد و شما باید بتوانید تعادل خود را در سخت ترین جاها حفظ کنید. این بازی شامل یک شهر سنگی معلق در هوا است که بسیار بزرگ بوده و به این سادگی ها تمامی ندارد. تخته سنگ های بزرگ به شکل ستون،گنبد،قصر های بزرگ و راهرو های طولانی و به شکل های متفاوت در هوا معلق هستند.

پس از دانلود بازی THGITW شما در نقش زکاروس و هر یک از جنگجویان سرسختی که جرعت پا گذاشتن به این دنیا را داشته اند ،بازی میکنید و با سپر و لباس های جنگی به سراغ تخته سنگ ها میروید. شما باید با پرش های اندازه به روی تخته سنگ ها فرود بیایید ولی احتمال اشتباه و فرود آمدن در دره های اطراف آنها زیاد است و بنابراین برای رسیدن به آخر بازی راه بسیار سختی دارید به گونه ای که سازندگان خود بازی میگویند که کسی نمیتواند این بازی را تمام کند!.

بازی از گیم پلی سریع و بی وقفه ای برخوردار است، شما باید از رفلکس های خود استفاده کرده و با حرکات پارکوری که بلد هستید خودتان را به بالای سکو ها برسانید، حقه های زیادی در بازی در انتظار شما است که باعث شکستتان شود ، پس مراقب باشید و با دقت حرکت کنید. دانلود بازی THGITW برای PC راه میتوانید با دانلود فارسی تجربه کنید.



<p>The post دانلود بازی THGITW – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>