دانلود بازی Emperial Knights – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Emperial Knights

کمتر کسی پیدا می شود که تجربه دانلود بازی Fortnite کامپیوتر را به صورت آنلاین در کنار دوستان خود نداشته باشد. شاید با خود بپرسید که فورتنایت چه ارتباطی با این بازی دارد ؟ در پاسخ باید بگوییم که این بازی از نظر طراحی و گرافیک بسیار شبیه به فورتنایت می باشد و دارای طراحی کارتونی بسیار جذابی است.

در دانلود بازی Emperial Knights شما به عنوان یک شوالیه قدرتمند پادشاهی امپریال تجسم می شوید تا عدالت و افتخار را از طریق ماجراجویی خود در جهان به ارمغان بیاورید. سبک بازی مبارزه با شمشیر است که یک اکشن سریع و ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود بتوانید در یک جهان باز به جست و جوی خود بپردازید.

دانلود بازی Emperial Knights

برای یادگیری این بازی نیاز به کلاسی ندارد و باید بین سه قدرت جادو، ستیز و تیراندازی با کمان یکی را انتخاب کنید تا با دشمن خود مبارزه کنید. دانلود بازی Emperial Knights توسط یک طراحی خوش سلیقه با نام Yacine Kalache طراحی و توسعه داده شده است. آثار دیگری از این بازی ساز موجود نمی باشد و تنها بازی ساخته شده توسط این فرد، همین گیم است که به تازگی در استیم منتشر و عرضه شده است.

مکانیک و فرایند بازی بسیار ساده است. شما با سلاح هایی از قبیل شمشیر و سپر خود به مبارزه تک تک ، گروهی به صورت آنلاین و آفلاین می پردازید. نکته جالبی که وجود دارد این است که شما امکان استفاده از تلنت و جادو های کشنده را نیز دارا می باشد که با استفاده از آنها می توانید به سادگی دشمنان خود را از پا در بیاورید.پیشنهاد ما به شما این است که دانلود بازی Emperial Knights برای PC که یک بازی بسیار کم حجم و جالب می باشد را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Emperial Knights – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>