دوره آموزشی و تمرینی BeachBody – LIIFT MORE

LIIFT MORE تمرینات سنگین وزنه را برای همه قابل دسترس می کند، زیرا سوپر مربی جوئل فریمن دقیقاً می داند که برای ایجاد قدرت و اعتماد به نفس، دقیقاً چه چیزی لازم است. جوئل فریمن با فرمول آزمایش شده و واقعی خود در وزنه برداری کلاسیک و HIIT به شما نشان می دهد که سوزاندن چربی بیشتر و عضله سازی بیشتر نباید ترسناک یا پیچیده باشد. بنابراین چه از قبل طرفدار LIIFT4 باشید یا فقط به دنبال ارتقای نتایج خود به سطح بعدی باشید، به چالش کشیده می شوید و تحول قدرتمندی در کل بدن خواهید دید.

با ترکیبی ساده اما موثر از تمرینات وزنه برداری کلاسیک و تمرینات HIIT سوزاننده چربی، چربی بیشتری بسوزانید و عضله بیشتری بسازید. LIIFT MORE یک برنامه تمرینی برای کل بدن است.

  • تمرینات LIIFT MORE به چه صورت است؟

برنامه LIIFT MORE شامل ۴۰ تمرین، ۵ روز در هفته، ۳۵ تا ۴۵ دقیقه در روز، به مدت ۸ هفته است. در فاز ۱ جوئل روزهای سنتی وزنه‌برداری را با روزهای بلند کردن/HIIT جایگزین می‌کند تا به ساختن قدرت و ماهیچه‌های لاغر و در عین حال سوزاندن یک تن کالری کمک کند. در فاز ۲ هم همین‌طور، اما او حجم و شدت را با تقسیم‌های تمرینی جدید برای یک چالش کاملاً جدید افزایش می‌دهد. هر تمرین با یک فینیشر متمرکز بر شکم به پایان می رسد تا هسته شما را تکه تکه و تقویت کند. تغییراتی وجود دارد که به شما کمک می کند در هر سطح تناسب اندام به نتایج عالی برسید. جوئل همچنین شامل ۹ تمرین LIIFT Express، جلسات ۲۰ دقیقه ای سریع عرق کردن برای روزهایی است که وقتتان کم است یا می خواهید یک گروه عضلانی خاص را هدف قرار دهید. در روزهای استراحت، تمرینات ریکاوری بالا و پایین جوئل را انجام دهید تا به ماهیچه های خسته خود کمک کنید تا سریعتر به عقب برگردند تا بتوانید تمرین بعدی خود را با قدرت و انرژی کامل انجام دهید.

  • ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای LIIFT MORE

شما به طیف وسیعی از دمبل های سبک، متوسط و سنگین نیاز دارید (به ما اعتماد کنید، شما از همه آنها استفاده خواهید کرد!). جوئل همچنین دارای یک نیمکت قابل تنظیم است که از صاف به شیب می رود تا به شما کمک کند حداکثر نتیجه را از این حرکات وزنه برداری کلاسیک به دست آورید (شما نیمکتی می خواهید که به اندازه کافی پایدار باشد تا روی آن دراز بکشید و قدم بردارید). پاور لوپ ها برای تمرینات پا اختیاری هستند، اما اگر می خواهید نتایج خود را به حداکثر برسانید، به آنها نیاز خواهید داشت. راهنمای شروع، تقویم تمرینی، و ردیاب دمبل تضمین می کند که ابزارهایی را که برای حرکت سریع و ادامه پیشرفت در ۸ هفته آینده نیاز دارید، در اختیار دارید.

<p>The post دوره آموزشی و تمرینی BeachBody – LIIFT MORE first appeared on دانلود فارسی.</p>