دانلود بازی WorldBox God Simulator Build 10812880 برای کامپیوتر

دانلود بازی WorldBox God Simulator

جهان خود را بسازید . دنیای خود را خلق کرده و آن را از حیات پر کنید . شما می توانید موجوداتی همچون گوسفند ، گرگ ، انسان و یا حتی موجودات افسانه ای همچون ارک ها ، دورف ها ، اژدهایان و یا حتی بیگانه های فضایی را در جهان خود قرار دهید . سپس باید به تماشای پیشرفت این تمدن ها بنشینید و ببینید که آن ها چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند و روابط بین آن ها چگونه خواهد بود . شما در این بازی می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید ، شما هر قدرتی دارید و حتی می توانید با استفاده از آتش سوزی ، گرد باد ، زمین لرزه و پرتاب آتش فشان هر کس و هر جایی را که می خواهید ، نابود کنید و از بین ببرید.

آیا تمدن هایی که ایجاد کرده اید با هم رابطه ی مسالمت آمیزی خواهند داشت و یا به جنگ و نزاع با یک دیگر پرداخته و جاه طلبی آن ها روزی آن را نابود خواهد کرد ؟ بنشینید و منتظر باشید تا ببینید نهایتا چه اتفاقی می افتد و سرانجام جهانی که ساخته اید ، چگونه خواهد بود ؟

بازی Super WorldBox به شما یک تجربه ی سند باکس کامل و فوق العاده را ارائه خواهد داد که در آن آزادی عمل بسیار بالایی خواهید داشت . این بازی شباهت های زیادی به سری Black & White دارد ، همان سری ای که توسط خالقان مجموعه بازی های محبوب Fable و استودیوی Lionhead Studios که در سال ۲۰۱۶ بسته شد ، ساخته می شد.

<p>The post دانلود بازی WorldBox God Simulator Build 10812880 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>