دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence – DARKSiDERS برای کامپیوتر

دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence

پدر کشاورز: بیگناهی را نجات دهید ،یک بازی ماجراجویی،اکشن، دانلود بازی شبیه سازی کامپیوتر و ایندی و سه بعدی است که توسط شرکت FreeMind S.A ساخته شده و توسط همکاری همین شرکت با PlayWay S.A برای پلتفرم PC منتشر شده است. این بازی در دنیایی فانتزی جریان دارد که شما را به عنوان نجات دهنده یا “پدر” مزرعه به راهی هیجان انگیز می‌فرستد.

در این بازی، شما نقش پدر تازه وارد جامعه مزرعه داران، بازی می‌کنید که برای نجات دادن دختر خود، باید با ایجاد مزرعه، باغ و پرورش دام، به دنبال یافتن راه‌حل‌های مختلف برای پیشرفت در بازی بگردید. در این بازی، شما با سختی‌های جمع آوری مواد اولیه، کشت و کار در مزرعه و پایش دام دست و پنجه نرم می‌کنید. با هر پیشرفت در بازی، امکان دسترسی به ابزارها و تجهیزات بهتر افزایش پیدا می‌کند.

دانلود بازی Farmer's Father Save the Innocence

شما در دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence باید در کنار تلاش برای آبادانی مزرعه خود، به دنبال راهی برای حل راز دختر خود باشید. در طول بازی، شما با برخی از شخصیت‌های دیگر مانند دختر خود، مزرعه‌داران محلی و ترسناک‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی، مواجه خواهید شد.دزدکی حرکت کنید، منتظر لحظه خود باشید و در زمانی که دشمن شما حواسش نیست ،حمله کنید!. دشمنان شما حیله گر و آموزش دیده هستند.

آیا می توانید در حالی که “فقط” یک کشاورز هستید با آن کنار بیایید؟.توانایی های روزمره شما ممکن است مفید باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید و به تلاش ادامه دهید! به هر حال، شما چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن ندارید ، پس سعی کنید که همیشه بهترین تصمیم ها را بگیرید.هر تصمیمی که بگیرید، تأثیری بر دنیای اطراف خود خواهد داشت، پس برای دنبال کردن پیشرفت خود در بازی، باید به مسئله‌های پیرامون خود با دقت نگاه کنید و تصمیم های درستی برای حل مشکلاتتان بگیرید.

شما در دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence کنترل کامل بر بازی خود خواهید داشت و می توانید مزرعه خود را با تولید محصولات خوب، ارتقا دهید و با گذراندن مراحل بازی، آیتم‌های فوق‌العاده غنی از نظر گرافیکی را کشف کنید که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از دنیایی دست‌نخورده در دنیای بازی‌شان لذت ببرند.

دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence برای PC یک بازی جالب است که با گرافیک نسبتا بالا، داستان جذاب، امکانات و ویژگی‌های بسیار زیاد، به دنبال پیشرفت و گسترش در مزرعه خود هستید. با دوستان خود یا بازیکنان دیگر، این بازی را امتحان کنید و نجات دادن دختر خود را تجربه کنید.



<p>The post دانلود بازی Farmer’s Father Save the Innocence – DARKSiDERS برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>