دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story v60323 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story

یک بازی نقش آفرینی و دانلود بازی استراتژیک نوبتی است که توسط Airship Syndicate و Riot Forge طراحی و منتشر شده است. بازی شما را به جهان لیگ اسطورها League of Legends برده و به شما اجازه می دهد تا گروهی متشکل از قهرمانان این جهان برای خودتان بسازید. در ابتدا باید خود و سایر اعضای گروه را از طریق یک سفر دریایی مخاطره آمیز و خطرناک به جزایر سایه رسانده و راز پشت پرده مه سیاه را کشف کنید.

عناصر بصری و گرافیک هنری دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story به صورت کاملا اختصاصی توسط Joe Madureira طراحی شده است. Joe سابقه بسیار درخشانی در زمینه طراحی کامیک بوک ها دارد و حضور او در تیم سازنده این عنوان کیفیت بصری بازی را تا حد زیادی تضمین می کند.

دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story

از جمله مهم ترین آثار این هنرمند مشهور می توان به Darksiders و Battle Chasers اشاره کرد که هر کدام دارای شهرت وصف نشدنی در میان بازیکنان هستند. بازی آزادی عمل زیادی به بازیکنان می دهد و آنان را قادر می سازد تا از میان شخصیت های متنوع League of Legends گروهی را به صورت گلچین شده ساخته و در شهر شلوغ و پر هرج و مرج Bilgewater ماجراجویی های خود را آغاز کنند.دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Ruined King A League of Legends Story v60323 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>