دانلود بازی EVERSPACE 2 – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی EVERSPACE 2

عنوان یکی از محبوبترین و جذابترین بازی های این چند ماه اخیر است که انتظار های زیادی برای آمدن قسمت دوم آن کشیده شد. این بازی شما را در قلب فضا و‌ سیارات رها میکند و با گشت و گذار در سیارات خشک و وحشی و سیاهچال های بین ستاره ای،ماجراجویی های زیادی را برای شما رقم میزند. بازی به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر ،ماجراجویی،شبیه سازی و RPG توسط شرکت ROCKFISH Games طراحی شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم های خاصی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است.

دانلود بازی EVERSPACE 2، یک بازی شوتر اول شخص،فضانوردی با کاوش در فضا و هزاران غارت و آدم کشی است که به شما تجربه سفر با سفینه خود در فضا، عبور از سیاه چاله ها و قمر های سیاره ها را میدهد. شما با سفینه خود که قدرت تعلیق و سرعت بسیار بالایی در حرکت دارد، در فضا سفر کنید، دشمنان را از جلو و پشت غافلگیر کنید و در لحظه تیراندازی کرده و در یک چشم برهم زدن آنها را متلاشی کنید.این بازی یک داستان علمی تخیلی دارد که در یک دنیای باز و زنده و پر از خطرات و چالش ها و معما ها اتفاق میفتد.

دانلود بازی EVERSPACE 2

دانلود بازی EVERSPACE 2 کامپیوتر سوار بر سکو و صندلی خلبانی شوید و کمربند های خود را محکم ببندید، زیرا باید خود را برای یک ماجراجویی خطرناک و هیجان انگیز آماده کنید.سیستم های ستاره ای جنگ زده و غیر نظامی ۳۴ را کاوش کنید، غارت خود را انجام داده و تجهیزات مورد نیاز خود را از آنجا بردارید.

دانلود بازی EVERSPACE 2 برای PC آدام خلبانی است که شهرت و جایگاه خود را از دست داده است، شما باید سعی کنید نقش او را برعهده بگیرید و به کاوش در منطقه بپردازید.سعی کنید دشمنان را شکست دهید،دوستانتان را نجات دهید، ماموریت های جانبی را باز کنید و با پیدا کردن بیگانگان و تصرف قلمرو آنها ، به گنجینه هایشان دسترسی پیدا کنید و غنایم خود را افزایش دهید.

کاپیتان آدام برای زنده ماندن به چیزی بیش از هوش و مهارت و شانس نیاز دارد، تیمی از متخصصان و جنگجویان ماهر را برای فرار از منطقه DZM تشکیل دهید.با دوستان قدیمی و حال حاضرتان ملاقات کنید و از آنها بخواهید وارد تیم شما شوند.شما میتوانید با استفاده از سلاح های خاص دشمنان خاص را بکشید و آنها را از آنجایی که حتی فکرش را نمیکردند ،غافلگیر کنید.‌دانلود بازی EVERSPACE 2 دارای ماموریت های سخت و آسان زیادی است و محیط باز و زیبایی را برای اکتشاف و ماجراجویی برای شما فراهم میکند.



<p>The post دانلود بازی EVERSPACE 2 – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>