دانلود بازی Marvels Avengers The Definitive Edition v2.8.0 – ElAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Marvels Avengers

نسخه آخر دانلود بازی اکشن انتقام‌جویان مارول شامل لباس‌هایی برای ۸ قهرمان می‌شود که از تاریخچه کتاب‌های مصور گسترده و دنیای سینمایی مارول الهام گرفته شده است. دانلود بازی Marvels Avengers یک بازی حماسی سوم شخص سوپر قهرمان است که داستانی اصلی و سینمایی را با گیم پلی تک نفره و چند نفره مشترک برای تجربه بازی سوپر قهرمان ترکیب می کند.

دنیای انتقام‌جویان مارول با حالت‌های بازی، رویدادها، عملیات‌ها و بسط‌های جدید که تار و پود این جهان اصلی را با غواصی در بیش از ۲۵ ساعت محتوای کمپین تک‌نفره در یک روایت اصلی در حال انجام پر می‌کند، به گسترش خود ادامه می‌دهد. در کمپین Reassemble شروع کنید و کامالا خان را در سفر خود برای متحد کردن مجدد انتقام جویان علیه تهدید جهانی AIM دنبال کنید.

دانلود بازی انتقام جویان کامپیوتر

دانلود بازی Marvels Avengers

دانلود بازی Marvels Avengers کامپیوتر، داستان هیجان انگیز را در Operation: Takeing AIM ادامه دهید، جایی که با کیت بیشاپ ملاقات خواهید کرد و پروژه فوق سری AIM را که پیامدهای فاجعه باری دارد، کشف خواهید کرد. دنباله سفر در زمان را در Operation: Future Imperfect به عنوان Hawkeye دنبال کنید و سرزمین بایر زمین آینده را جستجو کنید و به دنبال راهی برای تغییر جدول زمانی باشید.

دانلود بازی Marvels Avengers برای PC و همچنین با پادشاه T’Challa وارد War for Wakanda Expansion شوید و به کشور پیشرفته واکاندا در محاصره Klaw و AIM سفر کنید. شما با ۹ قهرمان قابل بازی می توانید مستقیماً به تجربه سوپر قهرمان رویاهای خود بروید.

تغییرات جدید و بسته های الحاقی (DLCs) در دانلود بازی Marvels Avengers The Definitive Edition v2.8.0

included DLCs: Endgame Edition Pack, Deluxe Upgrade, Pre-Order Content.

NEW FEATURES
REASSEMBLE CAMPAIGN & AVENGERS INITIATIVE
COMBAT
GEAR & REWARDS
USER INTERFACE
ART & ANIMATION
KNOWN ISSUES
Hero Updates ( Captain America/Black Panther/Kate Bishop/Hulk/Iron Man/Ms. Marvel/Spider-Man/Thor & Mighty Thor )



<p>The post دانلود بازی Marvels Avengers The Definitive Edition v2.8.0 – ElAmigos برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>