دانلود بازی Songs of Conquest v0.83.0 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Songs of Conquest

در این بازی اکشن و ماجراجویی ارتش های قدرتمندی را تشکیل دهید، جادوی باستانی را به کار بگیرید و سرزمین های دور را فتح کنید تا امپراطوری بسازید که باردها قرن ها درباره آن آواز بخوانند. Songs of Conquest یک بازی استراتژی نوبتی است که از کلاسیک های دهه ۹۰ الهام گرفته شده است. شما باید جادوگران قدرتمندی به نام ویلدرز را هدایت کنید و به سرزمین‌های ناشناخته سفر کنید. با ارتش هایی که جرات مخالفت با شما را دارند نبرد کنید و به دنبال مصنوعات قدرتمند بگردید. جهان برای گرفتن آماده است، آن را بگیرید. در بازی Songs of Conquest طیف گسترده ای از نقشه ها را با دشمنان متنوع و غارت ارزشمند کاوش کنید. وارد بیوم‌های متضاد با جناح‌ها، محیط‌ها و میدان‌های نبرد منحصربه‌فرد دشمن شوید و یک امپراتوری بسازید. منابع را مدیریت کنید، در مورد پیشرفت های جدید تحقیق کنید و پادشاهی خود را گسترش دهید. شهرهای خود را طوری برنامه ریزی کنید که با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد . آیا از نیروی بی رحم، جادو یا ترکیبی از هر دو استفاده می کنید؟ راه های زیادی برای تسلط بر جهان وجود دارد.

در بازی Songs of Conquest با استفاده از توانایی های نیروها و جادوی قدرتمند، در یک سیستم جنگی عمیق شیرجه بزنید. برای به حداکثر رساندن طلسم های موجود و پتانسیل آسیب، نیروها را ترکیب کنید. با ادعای زمین های بلند و محافظت از تنگناها، از میدان نبرد به نفع خود استفاده کنید. خود را در ماجراجویی حماسی تک نفره غرق کنید یا دوستان خود را به یک دوئل شرافتمندانه، آنلاین یا محلی دعوت کنید. ویرایشگر سطح درون بازی به شما امکان می دهد با استفاده از همان ابزارهایی که توسعه دهندگان برای ایجاد نقشه های مبارزاتی و درگیری از آن استفاده می کنند، ماجراجویی های خود را ایجاد کنید. رویدادهای درون بازی را اسکریپت بنویسید، موسیقی متن را کنترل کنید، دیالوگ بنویسید و ساخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در بازی Songs of Conquest چهار جناح در یک درگیری حماسی قفل شده اند. آرلئون، شوالیه های قدیمی که برای تسلط با یکدیگر می جنگند. رانا، قبایل باستانی که برای بقا در باتلاق می جنگند. لوث، نکرومانسرها مردگان را زنده می کنند تا آینده ای باشکوه خلق کنند. به صحبت های باردها گوش کنید که مسیر شما را به سوی پیروزی جشن می گیرند. هر یک از این دو کمپین با یک آهنگ منحصر به فرد همراه است که داستان ظهور و خرابی شما را بیان می کند. با تکمیل ماموریت ها، آیات جدید را باز کنید و در پایان سفر از مسیر کامل لذت ببرید.

<p>The post دانلود بازی Songs of Conquest v0.83.0 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>