دانلود بازی Evil is Back – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Evil is Back

عنوان یک بازی مهیج به سبک دانلود بازی اکشن، ماجراجویی و ایندی است که توسط شرکت ۶۱۶ GAMES طراحی و توسط همین کمپانی برای پلتفرم های مختلفی مثل PC منتشر شده است. با ارواح و شیطان و جادوهای آن آشنا شوید، ولی از خود در برابر خطرات آن و اشتباهی که کردید، محافظت کنید زیرا زمانی که جادو فعال شود ،به سختی میتوان آن را خنثی کرد.

دانلود بازی Evil is Back جدید سالهای پیش توسط یکسری از جادوگران خبره و کسانی که با شیطان و اجنه در ارتباط بودند، کتابی شیطانی درباره احضار روح و ارتباط با آن و جادو کردن نوشته شد. این کتاب به آنها کمک میکرد که کار های خارق العاده انجام دهند، برای دشمنان خود جادو بنویسند، برای کمک به حل مشکلات دوستان خود جادو بنویسند و با احضار روح و ارتباط با آن از گذشته و آینده خبردار شوند، اما همه چیز خوب پیش نرفت و ناگهان این کتاب گم شد.

دانلود بازی Evil is Back

خلاصه داستان دانلود بازی Evil is Back از این قرار است که اسکات و دوستانش می خواهند آخر هفته را در کلبه ای در جنگل و جدا از شهر بگذرانند. آنها این کتاب شیطانی را پس از سالها و به طور اتفاقی می یابند و به طور تصادفی کلماتی را خواندند. پورتال دنیای مردگان باز می شود و مرگ و ویرانی را به همراه دارد، اتفاقات بدی برای آنها در پیش رو است و آنها باید هم از خود دفاع کنند و هم ارواح سرگردان را بکشند.

بازی «شیطان برگشته است» بازخوانی فیلم های «مردگان شیطانی ۱ و ۲» است که در دهه ۸۰ پخش شده بود و طرفداران زیادی را در ژانر ترسناک کسب کرده بود. بهترین قسمت از فیلم های مردگان شیطانی ،آنجا است که « اش ویلیامز» دست های خود را گم میکند و به جای دست گم شده خود از اره برقی استفاده میکند و به جون دشمنان خود میفتد. در این بازی نیز شخصیت اول داستان دست خود را از دست داده و با یک دست اره برقی را گرفته و با دست سالم تفنگ میگیرد و به جون شما و دوستانتان میفتد. دانلود بازی Evil is Back برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Evil is Back – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>