دوره آموزشی Beachbody – FIRE and FLOW بصورت کامل

FIRE AND FLOW روزهای قدرتی و کاردیو را با روزهای ریکاوری کم‌تأثیر متناوب می‌کند تا به شما کمک کند به نتایجی که می‌خواهید برسید و در عین حال به شما در آرامش و کاهش استرس کمک می‌کند.

با اتفاقات و مشکلات زیادی که در زندگی ما رخ میدهد، پیدا کردن زمانی برای خوب بودن با خود دشوار است.
بنابراین، “با خود خوب باش” واقعاً به چه معناست؟
آیا شما مراقب سلامت جسمی، روانی و عاطفی خود هستید؟
نشان دادن همان درک و شفقت نسبت به خود که نسبت به دیگران دارید؟
از فشاری که برای کامل بودن به خودتان وارد می کنید می توانید رها شوید؟

دوره آموزشی FIRE AND FLOW منتشر شده است تا استرس و ناامیدی ناشی از سلامت و تناسب اندام را از بین ببرید.

FIRE AND FLOW یک برنامه ۴ هفته ای است که برای ایجاد تعادل و شادی بیشتر در زندگی شما طراحی شده است و در عین حال به شما کمک می کند تا در فرم عالی باشید.
فقط برای ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در روز، شش روز در هفته، تمرینات شدید FIRE که توسط Jericho انجام میشود و جلسات FLOW کاهنده استرس Elise را به تناوب انجام خواهید داد.
این به شما امکان می‌دهد سخت پیش بروید، اما در عین حال زمان زیادی برای کمک به بهبودی و تجدید قوا داشته باشید. جریکو و الیز از شما می خواهند که ورزش کنید، نه اینکه خسته شوید.
همچنین با مجله ۴ هفته ای FIRE AND FLOW عشق بزرگی به خود نشان خواهید داد.
این ژورنال مملو از اطالعات ۵ دقیقه ای خودمراقبتی و یک ردیاب عادت مفید، بخشی الهام بخش است و بخشی از ایجاد روال های سالم است.
تا پایان برنامه، جریکو و الیز به آموزش بدن شما برای فعال بودن کمک می‌کنند، و همچنین به آموزش ذهن شما برای پذیرش فرصت‌های جدید، رهایی از اضطراب و آرام کردن قضاوت شخصی کمک می‌کنند.

چه نوع تمریناتی در FIRE AND FLOW وجود دارد؟
هر هفته، جریکو سه روتین FIRE را شماره گیری می کند که بر شرایط متابولیک تأکید دارند و به افزایش متابولیسم کمک می کنند.
رویکرد پرانرژی او به این نوع تمرینات قدرتی و کاردیو به شما کمک می‌کند تا ماهیچه‌های لاغر را بسازید، کالری‌ها را مشعل کنید و تعریف بیشتری به دست آورید.
تمرینات تمام بدن هم قدرتمند و هم فراگیر هستند – بازتابی از توانایی او در الهام بخشیدن به دیگران برای استفاده از پتانسیل کامل آنها.
در روزهای متناوب، Elise شما را از طریق سه تمرین هفتگی FLOW هدایت می‌کند که بر ریکاوری فعال، تحرک، ثبات و قدرت مرکزی تأکید دارد.
او با ظرافت شما را از طریق یک سری حرکات آهسته و کنترل شده راهنمایی می کند که شما را از نظر فیزیکی به چالش می کشد. در حالی که ذهن آگاهی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تنش را در بدن خود رها کنید و ذهن خود را آرام کنید.

این ورزش عالی برای کمک به کاهش استرس است.
برای سرحال نگه داشتن شما، هر هفته یک روز استراحت کامل نیز دارید.
FIRE AND FLOW برای هر سطح تناسب اندام طراحی شده است.
روی صفحه، یک اصلاح‌کننده را می‌بینید که نسخه آسان‌تر هر حرکت را نشان می‌دهد، و تقویت‌کننده‌ای که نسخه شدیدتر هر حرکت را نشان می‌دهد. که به شما کمک می‌کند از پلاتوهای تمرینی سرسخت عبور کنید.
به این ترتیب، بدون توجه به اینکه از کجا شروع می کنید، می توانید با برنامه موفق شوید.

<p>The post دوره آموزشی Beachbody – FIRE and FLOW بصورت کامل first appeared on دانلود فارسی.</p>