دانلود بازی Age of Wonders 4 Premium Edition – v1.002.003.78130 برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Wonders 4

در این بازی استراتژی و آنلاین بر قلمروی فانتزی از طراحی خود حکومت کنید! قلمروهای جادویی جدید را در ترکیب Age of Wonders و مبارزات تاکتیکی نوبتی کاوش کنید. جناحی را کنترل کنید که با گسترش امپراتوری خود در هر نوبت، رشد می کند و تغییر می کند!

بازی Age of Wonders 4 Premium Edition که برنده جوایزی شده است، وارد عصر جدیدی شده و ساخت امپراتوری نمادین، نقش آفرینی و جنگ را به سطح بعدی ارتقا داده است. یک سیستم رویداد داستان‌سرایی جدید و امپراتوری‌های بسیار قابل تنظیم، تجربه‌ای بی‌پایان قابل پخش را فراهم می‌کند، جایی که هر بازی فصل جدیدی را به حماسه در حال رشد شما اضافه می‌کند.

پادشاهان قدرتمند جادوگر به قلمروها بازگشته اند تا به عنوان خدایان در میان فانیان سلطنت کنند. برای تکامل مردم خود، Tomes of Magic را مدعی شوید و بر آنها مسلط شوید و برای نبردی حماسی آماده شوید که اعصار آینده را تعیین می کند.

در بازی Age of Wonders 4 پیروان خود را با ترکیب فرم های بدنی، ویژگی های اجتماعی و قدرت های مخفیانه ایجاد کنید. هر چیزی را بسازید، از قبیله ای از نیمه زاده های آدمخوار گرفته تا الف های ماه مرموز، یا استعاره های فانتزی مورد علاقه خود را بازسازی کنید. به دنبال ابزارهای قدرتمند جادویی باشید تا ارتش خود را مسحور نمایید و مردم خود را تکامل دهید! مشاهده کنید که مردم خود از لحاظ فیزیکی تغییر می کنند، زیرا آنها به موجودات فرشته ای یا فرزندانی از هرج و مرج برای رویارویی با دشمنان خود تبدیل می شوند. از طریق تسلط وحشیانه، اتحادهای حیله گر یا دانش محرمانه نهایی به دنبال شکوه باشید و میراث خود را در بافت خود قلمرو بنویسید!

در بازی Age of Wonders 4 Premium Edition هر انتخابی فرصت ها و مزایای تاکتیکی جدیدی را به وجود می آورد. استراتژی عمیق و چند لایه به شما امکان می دهد تاکتیک های جدید را امتحان کنید یا در هر مرحله قدرت های جدید را کشف نمایید. نبردهای نوبتی تاکتیکی ارتش های شما را زنده می کند و قدرت خود را در محیطی که با تصمیمات شما شکل می گیرد به نمایش می گذارد. از درگیری با هیولاهای رومینگ گرفته تا محاصره های گسترده با ده ها واحد در هر طرف، با اضافه شدن سیستم روحی و ویژگی های بیشتر، هر نبرد چالش جدیدی را به همراه دارد. تنوع فوق‌العاده در امپراتوری‌ها، واحدها و محیط‌ها باعث می‌شود بازی به‌طور بی‌پایانی قابل پخش باشد.

در این بازی با هر بازی یک قلمرو جدید کاوش کنید – یا قلمرو خود را بسازید! تغییرات جدید و ترکیبی از مکان‌ها و ویژگی‌ها را به چالش بکشید، از زمین‌های بایر یخ‌زده تحت حکومت ملکه‌های یخی گرفته تا خرابه‌های متروکه‌ای که اژدها در آن پرسه می‌زنند.

<p>The post دانلود بازی Age of Wonders 4 Premium Edition – v1.002.003.78130 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>