دانلود بازی Total Conflict Resistance v20230504 برای کامپیوتر

دانلود بازی Total Conflict Resistance

در این بازی اکشن، استراتژی و شبیه سازی نبردهای جمعی واقع گرایانه، انواع بسیاری از وسایل نقلیه زرهی، سلاح ها، یونیفرم ها، مکانیک های منحصر به فرد و … را رهبری کنید و آن را به عظمت برسانید.

در زمانه‌ای غم‌انگیز، تاریخ انسان‌های بزرگ را به اوج می‌رساند، اما خود تراژدی‌ها کار افراد متوسط هستند. در آغاز قرن، ایالت جزیره ای کامبریدیا ایالتی پرجمعیت، پر جنب و جوش و ثروتمند بود. به نظر می رسید که به زودی دوران طلایی برای کامبریدیا فرا خواهد رسید. چگونه ممکن است فقط بیست سال بعد همین کامبریدیا تکه تکه شود، نخبگان آن به احزاب متخاصم تقسیم شوند، مردم شهر شورش کنند، مردمش زیر بار غیرقابل تحمل مالیات بی‌رحم باشند، استان‌ها یکی پس از دیگری سقوط کنند، باندها از مزدوران کشور را به جریان و چپاول دادند، که مردم آشکارا به دولت می خندیدند، که پول کاهش یافت، تجارت فلج شد و فقر همه جا را فرا گرفت، هیچ کس نمی دانست فردا چه خواهد آورد. چرا این دولت سقوط کرد؟
متوسط بودن! متوسط بودن رئیس جمهور، وزرا و مقامات آن، غرور احمقانه آنها، سبکسری آنها در امور کشور، ناتوانی آنها در محاصره افراد شایسته، بی احتیاطی، تکبر، ناتوانی در طرح ریزی نقشه های بزرگ یا حتی پیروی از آنها که پیش از آنها بوده است. وقتی افراد احمقی در رأس دولت قرار می گیرند همه چیز از بین می رود.

در بازی Total Conflict Resistance کشور در جنگ داخلی غرق شده است، هرج و مرج در همه جا حکمفرماست، احزاب با یکدیگر در حال جنگ هستند، باندهای غارتگران شهرک های ویرانگر هستند.
در رویدادها شرکت کنید: فرماندهی واحدها، ایجاد یک ارتش تمام عیار، تولید یا خرید وسایل نقلیه زرهی و سلاح، ساختن استحکامات، پاسگاه ها و شهرک ها، مدیریت عملیات رزمی از شخص اول یا در حالت تاکتیکی. ماشین های مختلف، نفربرهای زرهی، هلیکوپترها، تانک ها و اسلحه های خودکششی را کنترل کنید. نبردهای بزرگ (تا ۲۰۰ نفر به طور همزمان) را بر روی نقشه های تاکتیکی با استفاده از مجموعه وسیعی از سلاح ها رهبری کنید. ایالت خود را ایجاد کنید یا به جناح های موجود بپیوندید. از دیپلماسی استفاده کنید: اتحاد ایجاد کنید، اعلام جنگ کنید. استان ها را تصرف کنید و کامبریدیا را دوباره عالی کنید.

<p>The post دانلود بازی Total Conflict Resistance v20230504 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>