مستند دوچرخه سواری در کوهستان Strength In Numbers

مستند دوچرخه سواری در کوهستان Strength In Numbers یک مستند اجتماعی برای ارتباط بین تمامی دوچرخه سواران کوهستان است ؛ لاستیک ها روی زمین ، پاها روی پدال و احساسات متقابل …

این مستند یک راه ارتباطی بسیار قوی و بدون وجود موانعی ،  از جمله زبان های متفاوت بین دوچرخه سواران ، موقعیت ، فرهنگ و قوانین مختلف اجتماعی بین این افراد است . فیلم یک مسیر واقعی از یک زندگی را نمایش میدهد ؛ از طرفداران وفادار این سبک ورزشی حرفه ای و قدرتمند گرفته تا کسانی که به تازگی به ورزش علاقه مند شده اند .

این مستند به مدت بیشتر از دو سال در موقعیت های مکانی ویژه ی پیست دوپرخه سواری های کوهستانی فیلم برداری شده است.شیوه ی کارگردانی anthill’s film  به گونه ای است که داستان های مورد نظر و جمع آوری شده برای ساخت مستند نمایشی را ،که با یک تم اکشن ترکیب شده اند ، شامل میشود تا نمایشی از تجربه ای را که جمعیت سوارکاران در آن مشترک هستند را خلق کند.

 

مستند Strength in Numbers به بررسی ورزش دوچرخه سواری کوهستان میپردازد ؛

این ورزش از شبکه‌ای از رشته‌های به ظاهر مشابه و در عین حال غیرمرتبط تشکیل شده است. سبک‌های گوناگون دوچرخه سواری عبارتند از دوچرخه سواری فری راید، دوچرخه سواری در سراشیبی، دوچرخه سواری برفراز کوه‌های بلند، دوچرخه سواری کوهستان، پرش در گل و لای، دوچرخه سواری اسلوپ استایل. این ورزش که براساس تفاوت‌های میان سبک‌های مختلف آن تعریف می‌شود، از نقاط مشترکی نیز برخوردار است.

دوچرخه سواری کوهستان از یک روند مشخص پیروی نمی‌کند، همه دوچرخه سواران در نهایت از یک محل یکسان سردرمی‌آورند. لاستیک‌ها بر روی زمین، پا بر روی رکاب و دست بر روی فرمان. تمامی رشته‌های دوچرخه سواری با پیروی از یک مسیر خاکی و پردست انداز به یک نقطه از کوهستان می‌‎رسند و مقصد آنها مشابه است.
این مستند ورزشی اکشن، که به نام “دوچرخه سواری کوهستان” شناخته می‌شود، تمامی دوچرخه سواران کوهستان را صرف نظر از محل زندگی، زبان و فرهنگ، برای صف‌آرایی در کنار یکدیگر فرا می‌خواند. این فیلم مستند جذاب و دیدنی، روش واقعی زندگی را از نقطه نظر دوچرخه سواران حرفه‌ای و مبتدی به تصویر می‌کشد. مستند “دوچرخه سواری کوهستان” که طی دو سال در برخی از باشکوه ترین مکان‌های دنیا فیلمبرداری شده است، داستان‌های جالبی را از تجربیات هیجان انگیز دوچرخه سواران در مورد صف‌آرایی در کنار یکدیگر روایت می‌کند

نام بازیگران دوچرخه سوار در مستند strength in numbers :

Aaron Gwin ,Adam Billinghurst ,Alex Reveles ,Andrew Shandro , Antony Messere , Brrandon Semenuk ,Cam Mccaul , Gee Atherton , Graham Agassiz , Greg Wattz ,Matt hunter , Rene Wildhaber and Thomas Vanderham ,

با هنرمندی

Rachel Atherton, Ryan Howard , Steve Peat , Steve Smith , Tracy Moseley , Tyler Mccaul , Wade Simmons

 

این مستند با حمایت جمعیت کثیری از مردم که اشتیاق و انگیزه ی زیادی به حفظ آداب و روسوم این سبک از دوچرخه سواری کوشا بوده اند ساخته شده است و بدون بازخورد مثبت و حمایت قلبی و اقتصادی آنها کار مستند strength in numbers  موفق نمیشد .

اسپانسر های حامی برنامه شامل Red Bull Media , Shimano , Trek و … میشوند

 

دو نمونه زیر از ترک های موسیقی مورد استفاده ذز این مستند هستند :

soul of a man by lambring jack elliot

Fire in your eyes by chase and status