دانلود بازی فورتنایت فصل Fortnite v16.10 Chapter 2 Season 6

فورتنایت Fortnite

یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Epic Games طراحی و ساخته شده. شما در یک تیم ۴ نفره به رقابت می پردازید و در ابتدا تنها باید از مکانی که در آن قرار دارید ، در برابر دشمنان دفاع کرده و سپس پیشروی کنید . ماموریت ها دارای چرخه شب و روز می باشند و گاهی ممکن است برای تمام کردن آن یک دوره  ۱۴ روزه به طول بینجامد . در طول روز ، موجودات کمی وجود دارند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقشه را بطور کامل کشف کنند ، بازماندگان را نجات دهند ، منابع را جمع آوری نمایند و از این منابع برای ساخت سلاح و زره استفاده کنند . ماموریت ها در بازی فورتنایت Fortnite معمولا اهداف چندگانه دارند و همین مسئله باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود .

یکی از بزرگترین تغییرات فصل جدید فورتنایت تغییر نقشه بازی می باشد که حالا بعضی از بخش های بازی در آب غرق شدند و نقشه را تا حد زیادی تغییر دادند. بخش های دیگری هم هستند که به صورت کامل در آب غرق شدند. برای رفتن به بخش های مختلف بازی می توانید از یک قلاب ماهیگیری استفاده کنید تا با استفاده از کوسه ها به قسمت های مختلف جزیره بروید. در فصل سوم بازی فورتنایت سیستم گیم پلی جدید از بازی رو مشاهده می کنید و این سیستم به این صورت است که غارتگر ها به جزیره می آیند و برای شما هدیه می فرستند و حالا باید از خودتان در برابر آنها دفاع کنید. احتمالا پس از گذشت مدتی با پایین آمدن سطح آب می توانید از ماشین ها نیز استفاده کنید.

یک روز ۹۸ درصد جمعیت زمین به طور ناگهانی ناپدید شدند . آسمان توسط ابرهای متراکم محاصره شد و طوفان سهمگینی براه افتاد و پوسته زمین تخریب شد ، ناگهان موجودات عجیب و غریبی شبیه به زامبی ها به زمین یورش آوردند . بازماندگان توانستند سپری دفاعی در برابر این طوفان ایجاد کنند و میزان شدت حملات را کاهش دهند و همچنین از این سپر دفاعی برای ایجاد آخرین پایگاه بازمانده در سراسر جهان استفاده کنند . در

 بازی فورتنایت

Fortnite شما به عنوان فرمانده تیم به ایفای نقش می پردازید ، کسی که تلاش می کند مواد غذایی برای بازماندگان پیدا کند ، سپر دفاعی خود را در برابر دشمنان گسترش دهد و در نهایت راهی برای بازگشت زمین به حالت عادی پیدا کند .

راهنمای استفاده از فایل بازی فورتنایت