توسعه دهنده‌ی عنوانِ Boundary در رابطه با کنسول‌های نسلِ بعد سخن گفت

توسعه دهنده‌ی عنوانِ Boundary در رابطه با کنسول‌های نسلِ بعد سخن گفت

به گزارش پردیس گیم به نقل از Wccftech به تازگی توسعه دهنده‌ی عنوانِ Boundary به صحبت در رابطه با مشخصاتِ کنسول‌های نسلِ بعد پرداخت و به برخی ویژگی‌های تاثیر گذارِ آنها اشاره کرد؛ آقای فرانک مینگبو لی (Frank Mingbo Li)، رییس و یکی از بنیان گذارانِ استودیوی سازنده‌ی عنوانِ Boundary یعنی استودیوی Surgical Scalpels و همچنین کارگردانِ فنیِ این عنوان به تاثیر گذارتر بودن و با اهمیت‌تر بودنِ افزایشِ چند برابریِ میزانِ پهنای باندِ حافظه‌ی (Memory Bandwidth) کنسول‌های نسلِ بعد نبست به کنسول‌های نسلِ قبل در مقابلِ اضافه شدنِ حافظه‌های SSD به کنسول‌های نسلِ بعد اشاره کرد و نظر خود را در این مورد به اشتراک گذاشت.