دانلود بازی Tron Identity – SKIDROW برای کامپیوتر

دانلود بازی Tron Identity

عنوان یک بازی جذاب و کمی گیج کننده است، زیرا فضایی بسیار جدید دارد و چون محیط و داستان آن مربوط به زمان حال نیست، شاید در نگاه اول کمی پیچیده باشد. این بازی به سبک دانلود بازی ماجرایی کامپیوتر ،ایندی و Casual توسط شرکت Bithell Games طراحی و توسعه داده شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم پرطرفدار PC منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد.

شما وارد دنیای دانلود بازی Tron Identity خواهید شد، جایی که تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و دیگر خبر از ساختمان ها و ماشین ها و حتی آدم های امروزی نیست. هوش مصنوعی انسان ها را بسیار باهوش و خلاق ساخته و از سویی دیگر باعث ایجاد ربات هایی شده که نه تنها قابلیت های انسان را دارند، بلکه به دلیل عدم داشتن روح و احساسات ، در مواقع حساس تصمیمات بهتری را میگیرند.خود را آماده کنید ،چراکه قرار است ماجراجویی جذابی را در آینده و با دنیایی جدید داشته باشید.

دانلود بازی Tron Identity

یک Grid جدید توسط یک خالق بزرگ ساخته شد، اما پس از مدتی توسط همان خالق به فراموشی سپرده شده است، جنایات زیادی در آن در حال انجام است و مخزن اصلی در مرکز این جامعه قرار دارد که اهمیت آن را دوچندان میکند.یک رازی در این جامعه و در کل بازی مخفی شده که توسط شخص خاصی نگهداری میشود و کلید حل سوال این بازی در دست آن شخص است، شما باید آن را پیدا کنید و ثبات را به مجموعه باز گردانید.

دانلود بازی Tron Identity کامپیوتر، با یافتن خود در دنیایی که بر پایه‌های ناپایدار ساخته شده است و مملو از دانش های زمزمه‌شده است، این شما هستید که باید از مظنونان سؤال کنید و اطراف خود را بررسی کنید تا حقیقت را کنار هم بگذارید.تصمیم‌هایی که می‌گیرید به طور فعال بر داستان تأثیر می‌گذارد، با بسیاری از نتایج احتمالی، خوب و بد، همه اینها به کلماتی که با دقت انتخاب کرده‌اید بستگی دارد.

شما با تعدادی از شخصیت های جذاب تعامل خواهید داشت و تصمیم می گیرید که آیا با آنها متحد شوید، آنها را رد کنید یا حتی آنها را از بین ببرید. به هر حال شما تصمیم می گیرید با آنها برخورد کنید، باید خاطرات از دست رفته آنها را در جستجوی پاسخ ها بازیابی کنید و به رازی که به کشف آن موظف شدید پی ببرید.دانلود بازی Tron Identity برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Tron Identity – SKIDROW برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>