دانلود بازی Martha Is Dead v1.0412.23 – P2P برای کامپیوتر

Martha Is Dead

یک تجربه هیجان انگیز روانشناختی اول شخص است که در سال ۱۹۴۴ در کشور ایتالیا اتفاق می افتد و مرزهای بین واقعیت، خرافات و تراژدی جنگ را محو می کند. با تشدید درگیری بین نیروهای آلمان و متفقین، جسد هتک حرمت شده یک زن غرق شده پیدا می شود که نام او مارتا است. مارتا مرده است و خواهر دوقلوی او جولیا، دختر جوان یک سرباز آلمانی، باید به تنهایی با آسیب حاد از دست دادن و عواقب قتل او مقابله کند. شکار حقیقت توسط فولکلور اسرارآمیز و وحشت شدید جنگ که هر لحظه نزدیکتر می شود پوشیده شده است.

بازی Martha Is Dead کاوش از دست دادن، روابط و زوایای روانشناختی یک دوره تاریک از تاریخ از طریق چشمان زن جوانی است که به دنبال حقیقت است، اما اسرار خودش را نیز برای پنهان کردن دارد. تفرجی مفصل از حومه ایتالیا را کاوش کنید با پای پیاده، با قایق یا دوچرخه، مناطق حومه شهر توسکانی را که به طرز خیره کننده ای کشف شده است را کاوش کنید. بر اساس واقعیت، محیط و زمینه تاریخی Martha Is Dead از حقایق و مکان‌هایی الهام گرفته شده است که صادقانه به سبک LKA واقعی بازسازی شده‌اند. برای یادآوری خاطرات سرکوب شده، با سکانس های متعدد عروسکی در تئاتر عروسکی بازی کنید.

در بازی Martha Is Dead نمادها را باز کنید و از کارت های تاروت برای پرده برداری از جنبه های جدید بازی و احضار روح خانم استفاده کنید. روزنامه ها، تلگرام ها را جمع آوری کنید و به رادیو گوش دهید تا از آنچه در جهان در طول جنگ رخ می دهد مطلع شوید. برای لذت کامل از انجام این کار و همچنین برای پیشرفت در داستان و کشف بیشتر در مورد دنیای بازی، عکس بگیرید. یک شبیه‌ساز شما را در عکاسی دهه ۱۹۴۰ راهنمایی می‌کند، جایی که می‌توانید عکس‌های واقعی خود را از طریق یک تاریکخانه کاملاً فعال در بازی توسعه دهید.

<p>The post دانلود بازی Martha Is Dead v1.0412.23 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>