دانلود بازی illWill – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی illWill

عنوان یک بازی جذاب ،شوتر اول شخص است که محیطی جذاب و خون آلود را برای شما فراهم میکند و برای آن دسته از افرادی که عشق کشتن و ریختن خون و گوشت حریفان را دارند، بسیار مناسب است. دانلود بازی illWill به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر و ایندی و توسط کمپانی Slava Bushuev طراحی شده و توسط همین شرکت برای PC منتشر و وارد بازار شده است.

در نگاه اول این بازی شما را یاد بازی های شوتر دهه ۹۰ یا اولایل قرن بیستم بندازد که با ظهور نسلشان طرفداران زیادی را از پیر و جوان به سوی خود جذب کرد. اما این بازی گرافیک فوق العاده بهتری داشته و ترکیبی از کشتار، مانستر ها و هیولاها میباشد که اتمسفری جدید و جذاب تر را برای کاربر مهیا میکند.ترکیبی از Doom، Quake، Blood، Serious Sam را با کمی جنون تصور کنید که همگی در موتور Unreal Engine 4 قرار گرفته اند. نام این کوکتل خونین که منتظر شما میباشد، دانلود بازی illWill است.

دانلود بازی illWill

دانلود بازی illWill برای PC، شما ارتشی تک نفره هستید و باید در میدان ،یکه و تنها بجنگید زیرا تنها فرد این سمت میدان شما هستید و یار و یاوری ندارید.دانلود بازی illWill در حالی که اکشن هست، کمدی نیز میباشد و همین موضوع باعث میشود ،بازی سرد و خشک نباشه و جذابتر شود. شما دارای اسلحه های مختلفی از بزرگ تا کوچک میباشد که با شلیک به هیولا ها ،آنها متلاشی شده و بع تکه های گوشت و خون تبدیل شده و به زمین میریزد.

دانلود بازی illWill کامپیوتر، در خیابان ها، کوچه ها و میدان های اصلی شهر پخش شوید و ماجراجویی خون آلودی را شروع کنید، حواستان به چهار طرف خود باشد زیرا هیولا ها در اندازه های بزرگ و کوچک، بر روی زمین ، روی هوا یا حتی کنار های دیوار نیز در انتظار شما کمین کرده اند. برای کشتن هر هیولا با توجه به جثه آن از تفنگ خاصی استفاده کنید ،حتی میتوانید با تفنگ های لیزری از راه دور ،دشمنان خود را سرنگون کنید. به تنهایی راهی را شروع کنید که به تنهایی نیز مجبور هستید آن را تمام کنید.



<p>The post دانلود بازی illWill – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>