فیل اسپنسر: نینتندو قدرتمندترین عناوین ساخته شده توسط استودیوهای داخلی را داراست

Phil Spencer

به گزارش پردیس‌گیم، ما بالأخره به جایگاهی رسیدیم که هر سه شرکت صاحب پلتفرم می‌توانند به استودیوهای داخلی خود افتخار کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند. این مهم با تلاش مایکروسافت در سال‌های اخیر تحقق پیدا کرد و آن‌ها سعی کردند عقب ماندگی خودشان را در این زمینه جبران کنند. چرا که پیش از این سطح بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای داخلی سونی و نینتندو اختلاف فاحشی با مایکروسافت داشتند، چه از لحاظ کیفی و چه کمی.