دانلود بازی Kena Bridge of Spirits Deluxe Edition v2.06 – P2P برای کامپیوتر

Kena: Bridge of Spirits

یک بازی مورد انتظار در سبک اکشن ماجرایی است که توسط استودیوی Ember Lab در حال توسعه می باشد . این بازی داستان شخصیتی با نام کنا را دنبال می کند ، یک روح راهنمای جوان که از توانایی های جادویی اش استفاده می کند تا به افراد مرده کمک کند تا از دنیای واقعی ، وارد دنیای ارواح شوند . این بازی از دیدگاه سوم شخص دنبال می شود . توسعه ی بازی Kena: Bridge of Spirits توسط دو برادر به نام های مایک و جاش گریر هدایت می شود ، آن ها چندین سال را صرف ساخت تبلیغات و برنامه های تجاری کرده اند و سپس تصمیم به ساخت یک بازی اصیل گرفتند . شرکت Sony Interactive Entertainment نیز از این تیم حمایت های زیادی کرده است و به آن ها در ساخت این بازی کمک کرده است.

همچنین استودیوی انیمیشن سازی ویتنامی Sparx نیز در توسعه ی این بازی نقش دارد . دنیای خیالی این بازی با الهام از مناطق شرقی مانند ژاپن و بالی طراحی شده است . شما در این بازی به یک روستای متروکه سفر خواهید کرد تا بتوانید معبد مقدسی که در کوهستان قرار دارد را پیدا کنید . این روستای متروکه اکنون بسیار سر سبز شده و تقریبا به یک جنگل تبدیل شده است ، اما کنا می خواهد ارواح محبوس در آن جا را نجات دهد و اسرار این جامعه ی فراموش شده را کشف کند . یک سری ارواح بامره و ترسو با نام Rot در این بازی وجود دارند که شما باید آن ها را پیدا کنید ، این رواح در یک سری از کارها به شما کمک می کنند و همچنین در مبارزات همراهیتان می کنند . تعدادی از ارواح فاسد شده اند و تعدادی گیر افتاده اند و قادر به حرکت نیستند ، آزادی سازی این ارواح چالش های مختلفی را برای کنا ایجاد خواهند کرد . شما در طول تجربه ی بازی Kena: Bridge of Spirits با دشمن هایی نیز رو به رو خواهید شد که باید با آن ها مبارزه کنید و شکستشان دهید.

    <p>The post دانلود بازی Kena Bridge of Spirits Deluxe Edition v2.06 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>