دانلود بازی SuperPower 3 v1.0.8 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی SuperPower 3

در این بازی شبیه سازی و استراتژی بر جهان حکومت کنید و دانش خود را در مورد جمعیت شناسی، اقتصاد، استراتژی نظامی و همچنین مسائل سیاسی در سراسر جهان به چالش بکشید. با دیگر بازیکنان رقابت کنید و فقط سعی کنید بهتر از سیاستمداران واقعی عمل کنید. سری سه بازی SuperPower ترکیبی از عناصر استراتژیک و مدیریتی است و کامل ترین و دقیق ترین بازی شبیه سازی ژئوپلیتیکی تا به امروز است.

این بازی گرافیک مدرن، سخت‌افزار و فناوری نظامی امروزی و همچنین یک فناوری پیشرفته EHE/AI را برای تجربه‌ای سفارشی برای هر سبک بازی به ارمغان می‌آورد. طیف گسترده ای از رویکردهای بازی به شما آزادی بی سابقه ای می دهد! شما می توانید بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنید، مانند برنامه ریزی جنگ های کامل، یا بر روی کوچکترین جزئیات قابل تصور. تمام کره زمین مراقب اعمال شما خواهند بود و تصمیماتی که می گیرید جلوی چشمان شما خواهد بود.

در بازی SuperPower 3 شما می توانید انتخاب کنید که در هر کشوری در این سیاره بازی کنید. سناریوها بر اساس رویدادهای زندگی واقعی هستند و مجهز به داده های واقعی. سعی کنید کشورتان را به بهترین شکل ممکن یا به تنهایی یا با دوستان در حالت چند نفره اداره کنید. SuperPower 3 برای همه کسانی است که می توانند کار بسیار بهتری در اداره جهان نسبت به سیاستمداران واقعی و رهبران نظامی در سراسر جهان انجام دهند.

تعارضات زندگی واقعی را با راه حل هایی که قبلاً هیچ کس فکر نمی کرد ممکن است حل کنید و ببینید که این چه تأثیری بر جهان خواهد داشت. آیا می توانید تاریخ را تغییر دهید؟ این بازی استراتژی گسترده و ده ها سناریو مبتنی بر رویدادهای واقعی و خلق شخصیت با تقریباً هر ملیت، مذهب، و لباس معمولی موجود در زندگی واقعی را ارائه می دهد.

<p>The post دانلود بازی SuperPower 3 v1.0.8 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>