دانلود بازی From the Dephts v3.6.3.2 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی From the Dephts

این عنوان یک بازی استراتژیک می باشد و شما در آن می توانید علاوه بر کشتی های جنگی، هواپیما، فضاپیما، بالون و . . . بسازید و هدایت آن ها را بر عهده بگیرید. بازی هم اکنون با نسخه آلفا عرضه شده و طیف وسیعی از محتوا را در نوع تک نفره پوشش می دهد. از جمله:  مودی خلاق که به شما اجازه می دهد با طراحی جنگ افزارهای مختلف به نابودی رقبایتان بپردازید. مود مرحله ای با بیش از ۱۰۰۰ جزیره در ۸ جناح مختلف.

مود داستانی با ۱۵ مرحله در هریک از ۸ جناح که ترکیبی فوق العاده از استراتژی، طراحی و جنگ هایی با خشونت بالا را به بازیکن ارائه می کند. از ناوگان خود در برابر گروهی از دشمنان که با حملات سخت شما را غافلگیر خواهند کرد حفاظت کنید البته در این صورت آیتم های جدیدی برای خود دست و پا خواهید کرد. نسخه چند نفره و دونفره این بازی در دست توسعه می باشد که که در ماه های آینده عرضه خواهدشد.

همچنین در بازی From the Dephts ناوگان و دژ مستحکم خود را به دلخواهتان طراحی کرده و بسازید. در نسخه آلفا بیش از ۴۰۰ آیتم برای ساخت ناوگان پیش رویتان قرار دارند. میتوانید وسیله های نقلیه خود را با توپ، لیزر، مین، بمب، موشک، اژدر، ملخ، چرخ، موتور جت، بال، هیدروفویل، بالون باد گرم، لنگرکشتی، کامپیوتر های کنترل آتش، قایق های نجات، پمپ هوا و خیلی خیلی بیشتر مجهز سازید. محیط فیزیکی واقع گرایانه با تاثیرات نابودی و کنترلی واقعی. با ملحق شدن به انجمن این بازی از جدیدترین تغییرات و مسابقات مختلف مطلع شوید و نحوه ساخت ابزارت جنگی مختلف را مشاهده نمایید.

<p>The post دانلود بازی From the Dephts v3.6.3.2 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>