دانلود بازی Sons Of The Forest v34557 – Early Access/DODI برای کامپیوتر

دانلود بازی Sons Of The Forest

در این بازی اکشن، ماجرایی و جهان باز شما برای یافتن یک میلیاردر گم شده در جزیره ای دورافتاده فرستاده شده اید و خود را در یک منظره جهنمی پر از آدمخوارها می بینید و باید در این عنوان شبیه‌ساز ترسناک بقا در دنیای باز جدید، به ساختن و مبارزه برای زنده ماندن، به تنهایی یا با دوستان خود بپردازید.

در بازی Sons Of The Forest آزادی کامل را برای مقابله با جهان آنطور که می خواهید تجربه کنید. شما تصمیم می گیرید که چه کاری انجام دهید، کجا بروید و چگونه به بهترین شکل زنده بمانید. شما دستور می دهید، شما انتخاب می کنید که چه اتفاقی بیفتد.

وارد دنیایی شوید که در آن هیچ جا امن نیست و با طیف وسیعی از موجودات جهش یافته مبارزه خواهید کرد، برخی از آنها تقریباً شبیه انسان هستند و برخی دیگر شبیه هیچ چیزی نیستند که تا به حال ندیده اید. آنها مسلح به تپانچه، تبر، باتوم های شوکری و غیره هستند. از خود و کسانی که از آنها مراقبت می کنید محافظت نمایید.

هر تعاملی را احساس کنید. چوب ها را بشکنید تا آتش درست کنید. از تبر برای بریدن پنجره ها و کف استفاده کنید. یک کابین کوچک یا یک مجتمع کنار دریا بسازید، انتخاب با شماست. ماهی آزاد تازه را در بهار و تابستان مستقیماً از نهرها صید کنید. گوشت را برای ماه های سرد زمستان جمع آوری و ذخیره کنید. شما در این جزیره تنها نیستید، بنابراین با شروع زمستان و کمیاب شدن غذا و منابع، شما تنها کسی نخواهید بود که به دنبال یک وعده غذایی هستید.

در بازی Sons Of The Forest به تنهایی یا با دوستان خود به بازی بپردازید. موارد را به اشتراک بگذارید و با هم برای ایجاد دفاعیات کار کنید. برای کاوش در بالا و زیر زمین، پشتیبان بگیرید.

<p>The post دانلود بازی Sons Of The Forest v34557 – Early Access/DODI برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>