دانلود بازی Isles of Etherion – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Isles of Etherion

عنوانی جدید از یک بازی زیبای سوم شخص، جهان باز اکشن می باشد که به صورت انفرادی توسط شخصی به نام Luna Orion طراحی و توسعه داده شده است. هم اکنون فقط نسخه Early Access آن توسط سازنده بازی در دسترس عموم قرار گرفته است. و بازی همچنان در دست توسعه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با دانلود فارسی همراه باشید.

بازی Isles of Etherion برای PC – شما را در دنیایی شناور، فانتزی و پر از جادو، به صورت کاملا آزاد هستید. شما در بازی وظایف مختلفی دارید و می توانید کار های زیادی انجام دهید. با گلایدر پرواز را به معنای واقعی تجربه کنید. با استفاده از سلاح های خود دشمنان و موجودات ریز، درشت ، عجیب و غریب را از پا در بیاورید. بدین منظور میتوانید از جادو های خود استفاده کنید. ماموریت های مختلف را قبول کرده و آنها را به صورت تمام و کمال انجام دهید. در اعماق دریا ها شنا کنید.برای یافتن گنجینه های پنهان تونل ها حفر کنید. فرماندهی کشتی های هوایی دشمن را بدست بگیرید و در نهایت خود را برای رویارویی با Bosses و Demigods Elemental آماده کنید.

در بازی Isles of Etherion شما قادر خواهید بود تا از میان از بین ۷ نژاد مختلف – انسان، جن، کوتوله، گنوم، پری، فرشته و شیطان (Human, Elf, Dwarf, Gnome, Fairy, Angel, and Demon)، هر یک را به سلیقه خود انتخاب کنید و با آن به بازی بپردازید. هر کدام از این نژاد ها داری خصوصیات و قدرت های خاصی هستند که از مزیت ها و مواردی است که جذابیت این بازی را دو چندان میکند.

ویژگی های بازی Isles of Etherion:

  • محیط و گرافیک پویا و جذاب
  • کشتی و گلایدر های هوایی برای جنگ و حمل و نقل
  • جزایر شناور با فصول در حال تغییر
  • وقوع تصادفی بلایای طبیعی در بازی نظیر شهاب سنگ و …
  • و

<p>The post دانلود بازی Isles of Etherion – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>